Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
1. Теоретичні основи планування діяльності транспортного господарства
2. Організаційно – економічна характеристика підприємства
3. Аналіз діяльності транспортного господарства за звітний період
4. Планування діяльності транспортного господарства
5. Висновки та пропозиції
Список використаної літератури
Додатки
Висновок:
В основу планування транспортного господарства ТОВ «Луганський машинобудівний завод імені О.Я. Пархоменка» беруть визначення вантажопотоків, тобто кількості вантажів (у тоннах, кубометрах, штуках), що переміщуються в заданому напрямку на певну відстань за конкретний проміжок часу. Розміри і маршрути окремих потоків вантажів розраховуються на базі виробничої програми підприємства, норм витрати матеріальних ресурсів і відстані перевезень. Сума всіх вантажопотоків, здійснюваних усіма видами транспорту, становить річний загальний обсяг перевезень вантажів.
Вибір видів транспортних засобів залежить від обсягів перевезень, габаритів і фізико-хімічних властивостей вантажів, відстані та напрямків їх переміщення. Розрахунки необхідної кількості транспортних засобів кожного виду здійснюються з урахуванням добового обсягу перевезень вантажів, вантажопідйомності транспортних засобів і кількості рейсів за добу.
Планування роботи транспортного господарства ТОВ «Луганський машинобудівний завод імені О.Я. Пархоменка» полягає в розробці річних (квартальних) і календарних (місячних, добових) планів, а також у оперативному регулюванні перевезень. У річних і квартальних планах розраховуються обсяги перевезень вантажів, кількість транспортних засобів і механізмів, обсяги вантажно-розвантажувальних робіт та інші показники господарської діяльності транспортного господарства. Календарні плани містять завдання на місяць (добу, зміну) і складаються за окремими транспортними маршрутами. У них зазначаються види вантажів, пункти відправлення та прийняття, час початку й закінчення перевезень.
Підводячи підсумки курсової роботи слід зауважити, що безперебійна, добре організована робота транспортного господарства підприємств грає важливу роль у високопродуктивному функціонуванні основного виробництва. За територіальною ознакою обслуговування транспорт підприємства підрозділяється на зовнішній і внутрішній. Зовнішній транспорт призначений для доставки вантажів на підприємство і вивозу з нього готової продукції і відходів. Внутрішній транспорт призначений для перевезення вантажів між цехами і складами.
Структура транспортного господарства ТОВ «Луганський машинобудівний завод імені О.Я. Пархоменка» визначається головним чином об'ємом вантажообігу, особливостями вантажів і об'ємом виробництва. До складу транспортного господарства заводу можуть входити залізничний транспорт з під'їзними шляхами і депо, колісний транспорт з гаражами і ремонтними майстернями, водний транспорт з причалами, підвісні дороги і так далі
На крупних заводах з великим вантажообігом, що вимагає застосування всіх видів транспорту, організовуються спеціалізовані цехи залізничного, безрейкового (автомобільного) і водного транспорту. Транспортне господарство на таких заводах очолює транспортно-технічний відділ. На середніх заводах створюється єдиний транспортний цех, що включає декілька ділянок по видах транспорту.
Для дрібних заводів з невеликим вантажообігом, але що вимагає застосування всіх видів транспорту, створюються об'єднані транспортні господарства для декількох підприємств. Ці господарства можуть створюватися при головному заводі або виділятися в самостійні транспортні господарства відомчого характеру.
Можна зробити висновок, що для будь-якого підприємства: великого або середнього, з будь-яким рівнем і видом виробництва особливу увагу слід приділяти транспортному господарству.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com