перейти на сайт>>

КОНТРОЛЬНА РОБОТА Предмет: Паблiк рилейшнз варіант 8

ID роботи: 4817
Тип роботи:
Об'єм: 18 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

8. Зв'язок — головний чинник системи масових комунікацій.

18.Промислові партнери і ділове спілкування з ними.

28.Роль зв'язків з громадськістю у формуванні та просуванні корпоративного іміджу.

38.Імідж і авторитет країни та їхня роль у міжнародних відносинах.

Завдання 2

Проведіть порівняльний аналіз професії маркетолога-аналітика та консультанта і професії маркетолога-комунікатора.

 

Завдання 9

Обміркуйте, як із допомогою заходів ПР можна «повідомити» конкурента про його неправомірні дії, але так, щоб він нічого не запідозрив, а у фірми-повідомлювача залишилися б усі документи про повідомлення, які можна використати в суді проти конкурента.

 

Використана література




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: