


Змiст:
Вступ
Розділ 1 Теоретичні аспекти використання масових заходів у процесі виховання молодших школярів
1.1.Масові заходи та їх місце у системі позакласного виховання
1.2. Форми проведення масових заходів
1.3. Особливості проведення масових заходів у початковій школі
Розділ 2 Методичні аспекти організації та проведення масових заходів у початковій школі
2.1. Особливості планування спортивно-масової роботи вчителями початкової школи
2.2. Характеристика процесу організації масових заходів у початковій школі
2.3. Методика підготовки і проведення спортивних та фізкультурно-масових заходів
Висновки
Література
Додаток
Висновок:
Досконало підготовлені та майстерно проведені масові заходи є ефективною формою виховної роботи. Вони сприяють створенню піднесеного, радісного настрою у вихованців, формуванню в них організаторських здібностей, розвитку пізнавальних інтересів, практичних умінь і навичок. Завдяки їм і педагоги мають змогу виявити свій професіоналізм, комунікативні, креативні і конструктивні уміння і навички. Ефективність масових заходів залежить не лише від вдало обраної форми проведення а й від методів і прийомів його підготовки, врахування вікових та індивідуальних особливостей вихованців, дотримання правил техніки безпеки.
Низкою досліджень встановлено: планування проведення масових заходів у початковій школі повинне мати чітку цільову спрямованість, передбачати завдання на навчальний рік, чверть, урок, супроводжуватись систематичним контролем досягнень учнів.
Масові заняття повинні бути комплексно сплановані в системі виховання школярів початкової школи. Тільки у взаємозв'язку всіх форм занять можна отримати позитивний і стійкий педагогічний ефект.
Проаналізувавши все вище сказане, можемо зробити висновки, що результативність заходу залежить від актуальності обраної теми; відповідності змісту виховного заходу обраній темі; практичної спрямованості заходу; врахування інтересів та запитів дітей та шкільної молоді; лаконічності, зрозумілості, доступності, чіткості, ретельної підготовки заходу.
Успіх масового заходу значною мірою залежить від ведучого. Складовими його успіху є:
уміння ввійти в контакт з учасниками дійства;
урахування вікових та індивідуальних особливостей учасників та глядачів;
знання матеріалу з даної теми та загальна ерудиція;
висока культура мовлення і поведінки;
педагогічний такт;
здатність творчо розв'язувати нестандартні ситуації.
Порушені питання організації позакласної спортивно-масової роботи в школі свідчать про багатогранність форм і методів цієї роботи.
Безумовно, дана робота вимагає великої праці педагогічного колективу школи, особливо вчителів фізичного виховання.
Тому, головним напрямком в проведенні будь-яких фізкультурно-спортивних та інших заходів має бути жива, зацікавлена участь, перш за все самих школярів. Дана робота з організації масових заходів не повинна бути стихійною, безконтрольною. Її слід систематично направляти адміністрацією, вчителями фізичного виховання, в дану роботу повинен включитися весь педагогічний колектив школи, проте ця робота повинна стати більш плідним, якщо вона буде тісно пов'язана і підкріплена позашкільними формами виховання самих учнів.
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com