перейти на сайт>>

ОРГАНІЗАЦІЯ КРЕДИТНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ КЛІЄНТІВ БАНКУ

ID роботи: 7355
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

1. Теоретичні аспекти організації кредитного обслуговування клієнтів банку

2. Дослідження діючої практики та ефективності організації кредитного обслуговування клієнтів банку

3. Шляхи вдосконалення процесу кредитного обслуговування клієнтів банку

Висновки

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Надання  кредиту – це складний комплексний процес, який не зводиться до видачі коштів у тимчасове користування. Кредитне обслуговування фізичних осіб має полягати у пропозиції банківських кредитних продуктів, відповідно до індивідуальних потреб та побажань клієнта.

Кредитування для банку є одним із найбільш прибуткових напрямів розміщення коштів, але водночас є досить ризиковим для банку. Але в той же час повна відмова від споживчого кредитування фізичних осіб не зменшить проблеми кредитних ризиків. Саме тому для банків стає особливо актуальним формування оптимального кредитного портфелю.

Процес  банківського кредитного обслуговування фізичних осіб можна розглядати як комплексний процес, що включає оформлення документів, видачу позики, обслуговування боргу та моніторинг повернення коштів. Даний процес можна поділити на чотири етапи, на кожен з яких покладено вирішення конкретних завдань.

Організація  банківського кредитного обслуговування – це  складний процес, що включає налагодження індивідуального контакту з клієнтом, пошук продукту, який відповідає конкретному позичальнику, аналіз можливості надання позики та подальший моніторинг фінансового стану позичальника.

В аналітичному розділі курсової роботи був проведений аналіз кредитних операцій ПАО «АКЦЕНТ-БАНК» з позиції їх структури і ефективності.

Сьогодні для банку найголовнішим завданням є пошук необхідного балансу між рівнем ризику та прибутковості за позикою. Одним із прикладів є ПАО «АКЦЕНТ-БАНК». Обов’язковою умовою отримання позики у банку є наявність документу, що підтверджує доходи позичальника. Поряд з цим в банку розроблено власну методику оцінку фінансового стану позичальника на основі скоринг методики, яка включає як кількісні, так і якісні фактори.

Структурно-динамічний аналіз кредитних операцій виявив превалювання у складі кредитного портфеля банку кредитів фізичним особам вони складали близько 60 % від загальної величини кредитних операцій. Таким чином, з вищевикладених даних виходить зробити висновок про те, що програми кредитування фізичних осіб в нашій країні на прикладі Приватбанку завойовують все велику популярність у населення.

Слід  зауважити, що процесом кредитного обслуговування у ПАО «АКЦЕНТ-БАНК» розроблено так, щоб врахувати всі побажання клієнта. Навіть якщо відбувається погіршення фінансового стану позичальника, банк з розумінням відноситься до добросовісних клієнтів, які сумлінно виконують умови договору.

У процесі вдосконалення процесу кредитного обслуговування клієнтів банку зазначається, що у процесі пошуку нових підходів до оцінки кредитоспроможності фізичних осіб здатні підвищити їхню об’єктивність зі збереженням індивідуального підходу до позичальників. Процедура кредитного андерайтингу дасть можливість ПАО «АКЦЕНТ-БАНК» усунути недоліки процедури скорингу та знайти необхідний підхід до кожного клієнта.

Процедури андерайтингу забезпечують стандартизацію бізнес-процесів кредитування фізичних осіб, уніфікацію вимог до них, постійне удосконалення методик оцінки кредитоспроможності та продуктового ряду кредитних послуг банку.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: