перейти на сайт>>

Організація праці дітей

ID роботи: 1726
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ
Розділ 1. Сутність трудового виховання особистості
1.1 Зміст і завдання трудового виховання
1.2 Праця і її роль у всебічному розвитку особистості
1.3 Психологічна готовність до праці
1.4. Особливості організації праці у старшому дошкільному віці
Розділ ii. Дослідження рівня сформованості працьовитості в старшій групі доуу № 17 «джерельце»
2.1. Вивчення прояву працьовитості у дітей в різних видах чергувань
2.2. Опис роботи по формуванню працьовитості у дітей в різних видах діяльності
2.3. Аналіз результатів, отриманих в ході дослідження
Висновок
Додатки



Висновок:

В ході виконання курсової роботи, можна зробити зробили наступні виводи: чергування, як форма організації дитячої праці, має важливе значення, у вихованні позитивного відношення до праці у дітей дошкільного віку.
На шостому році життя дітей освоюється послідовність трудових операцій. Це допомагає їм оволодіти навиками елементарного планування і організації побутової праці. У дітей шести років формуються уміння чергувати, накривати на стіл, розкладати матеріали і допомогу для занять і прибирати після закінчення; всіх дітей привертають до щотижневого прибирання групової кімнати.
Оскільки навики самоорганізації у дітей ще сформовані недостатньо, вихователь показує, як може бути досягнута узгодженість дій, домовленість.
Основна форма чергування, як форма організації дитячої праці дітей старшої групи – включення їх в колективну трудову діяльність суспільно значущого змісту [11, с.90].
Всі поставлені нами завдання виконані: виявлена значущість чергування як форми організації дитячої праці; вивчені основні напрями роботи чергового і методика організації праці чергових в старшому дошкільному віці, виявлений рівень сформованості працьовитості в процесі організації чергування.
Нами охарактеризовані основні напрями роботи педагога в старшій групі по використанню чергування, як форми організації дитячої праці у вихованні старших дошкільників.
Сформульована нами гіпотеза підтвердилася. У даній віковій групі рівень сформованості працьовитості недостатньо високий, оскільки діти люблять більше грати, чим трудитися. Для досягнення позитивних результатів необхідно навчати дітей навикам чергування, проводити з дітьми спеціальні заняття. У формі занять здійснюється навчання навикам накриття на стіл, витирання пилу, прибирання іграшок. У дітей старшого дошкільного віку на заняттях можна сформувати на доступному для їх розуміння рівні уявлення про суспільну значущість чергування. Після кожного заняття вихователь обов'язково повинен проводити бесіду, яка б дозволила дізнатися, на скільки діти оволоділи отриманою інформацією.
При виконанні даною дипломною труднощів не було ніяких. Дипломна робота була дуже цікавою. Відкрилися нові знання про те, що вихователь грає важливу роль у використанні чергування у вихованні старших дошкільників.
Особливо добре вдалося нам виявити рівень сформованості працьовитості в старшій групі. Нами було проведено дослідження, під час проведення якого ми дізналися багато цікавого. Ми виявили знання дітей про види чергування. Діти більше всього знали про такі види чергування, як чергування по їдальні; знали, як правильно накривати стіл, стирати серветки, упорядковувати столи.
На основі цього ми можемо зробити наступні виводи:
• з дітьми потрібно вести постійну роботу;
• доцільно спілкуватися і дізнаватися думку дитини про те, чи потрібно чергувати, які види чергування йому подобаються більше і чому.
Дане дослідження може бути використане студентами педагогічних коледжів і вихователями старших груп дошкільних освітніх установ в процесі роботи по формуванню трудових умінь і навиків дітей в різних видах чергування, по розвитку працьовитості.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: