Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Поняття супермаркету, його роль в системі товаропостачання
2. Стисла економічна характеристика діяльності підприємства та його організаційна структура
Таблиця 2.2 Показники рівня рентабельності виробництва
3. Принципи розміщення супермаркету
4. Організація продажу товарів і обслуговування покупців
Висновки та пропозиції
Список літератури
Висновок:
Супермаркет — це передусім магазин з дуже великим асортиментом товарів, завдяки чому він дає покупцеві змогу придбати все необхідне «в одній точці». Відмінність спеціалізованого магазину запчастин від автосупермаркету та сама, що й звичайного магазину від звичайного супермаркету. У супермаркеті відвідувач може придбати все в одному місці, за оптимальними цінами, з хорошим комплексним обслуговуванням і мінімумом фінансових і часових витрат.
З урахуванням теоретичного і методичного аналізу шляхів вдосконалення організації трудових процесів магазина можна зробити наступні висновки про організацію трудових процесів на даному торговому підприємстві:
а) рівень організації трудових процесів в ЗАТ „Абсолют” розрізняється по видах праці. Якщо при розрахунках з покупцями рівень дуже високий (сканери, транспортер у касира, відеоспостереження за покупцями), то при організації погрузо-розвантажувальних робіт рівень трудових процесів дуже низький.
б) завдяки системі сканування підвищилася ефективність роботи відділу постачань в ЗАТ „Абсолют” через велику кількість цінної оперативної інформації, яка миттєво поступає на комп’ютери менеджерів з торгового залу.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com