перейти на сайт>>

Організація підбору і навчання кадрів на підприємствах готельного господарства

ID роботи: 1863
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ
1. Професійний підбір персоналу як складова кадрової роботи сучасного підприємства
1.1. Відбір працівників як важливий елемент формування трудового колективу
2.2. Пошук і добір персоналу
1.3. Джерела наймання персоналу
2. Особливості Навчання персоналу готелю
2.1. Варіанти навчання персоналу готелів: їх переваги та недоліки
2.2. Значення тренінгів у навчанні персоналу готелю
Висновок
Список літератури



Висновок:

В результаті аналізу процесу управління людськими ресурсами в сфері гостинності, можна зробити наступні висновки:
Процес формування кадрового потенціалу підприємств в сфері гостинності повинен мати системний характер – його необхідно погоджувати із загальною стратегією готельного підприємства.
Присутність менеджера по кадрам обов'язкова на всіх стадіях наймання і відбору персоналу, тому що він реалізує загальний процес формування кадрового потенціалу готельного підприємства.
У готельних комплексах необхідно створювати спеціальний підрозділ по навчанню персоналу й переносити відповідальність за професійну підготовку кадрів з менеджерів підрозділів на незалежного фахівця – менеджера з виробничого навчання (mentor).
Оцінка результатів роботи персоналу повинна бути чесною й неупередженою. Саме результат роботи, а не особистість, має стати предметом аналізу. Інформування щодо критеріїв – є необхідною умовою проведення процедури оцінювання. Критерії оцінювання мають бути простими, конкретними й зрозумілими.
В даний час готелі відчувають нестачу професійних кадрів: спостерігається дефіцит сучасних знань у працівників із стажем і непідготовленість до діяльності в конкретному готелі у випускників учбових закладів. Зростаюча потреба в готельному персоналі поки не може бути задоволена профільними учбовими закладами. Вона забезпечується за рахунок притоку працівників з інших сфер діяльності, які часто мають поверхневе уявлення про специфіку роботи в готелі.
Стратегічно мислячі керівники усвідомлюють, що підвищення кваліфікації персоналу – необхідна умова підвищення конкурентоспроможності готелю. При цьому вони не тільки привертають професійних викладачів, але і самі активно беруть участь в процесі навчання.
Модель організації процесу навчання складається з трьох стадій:
- аналіз необхідності в навчанні, включаючи визначення цілей і завдань управління;
- організація навчання;
- оцінка результатів навчання.
Навчання завжди спричиняє за собою зміни. Теоретики менеджменту із самого початку усвідомили проблему опору змінам в організації. «Тривога навчання» лежить в основі будь-якого опору змінам». Навчання може відбуватися тільки тоді, коли «тривога виживання» перевищує «тривогу навчання». Можна збільшити «тривогу виживання», загрожуючи людям втратою роботи або матеріальних благ. Інша можливість – зменшити «тривогу навчання» шляхом створення сприятливої атмосфери для того, що «забуває старого» і вивчення нового.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: