перейти на сайт>>

Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до статевого виховання молодших школярів

ID роботи: 9722
Тип роботи:
Об'єм: 83 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

ВСТУП

Розділ 1

Теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до статевого виховання

1.1. Статеве виховання як педагогічна проблема

1.2. Особливості статевого виховання молодших школярів

1.3. Сучасний стан готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання

2. Експериментальна перевірка педагогічних умов підготовки майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання

2.1. Педагогічні умови підготовки вчителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів

2.2. Аналіз результатів дослідження

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:

Теоретичне та експериментальне вирішення проблеми, підготовки майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів, дало підстави для таких висновків:

-       уточнено зміст базових понять дослідження статеве виховання як педагогічної проблеми. Статеве виховання – це процес спрямований на вироблення якостей, рис, властивостей, а також установок особистості, які визначають корисне для суспільства відношення людини до представників протилежної статі. Основною метою статевого виховання є сексуальне самовизначення. Два інші аспекти – партнерство і повага до гідності інших – відображають цінність самовизначення: повага до гідності іншої особи означає визнання іншої особистості в її самовизначенні, а партнерство є формою поводження з людьми, котрі взаємно визнаються і підтримують один одного в своєму самовизначенні.

-       визначено особливості статевого виховання молодших школярів. Проведений аналіз дозволяє стверджувати, що під статевим вихованням молодших школярів ми розуміємо системну зміну навчального процесу (змісту, методів, форм, засобів навчання та інш.) з метою більш повного розкриття здібностей учнів з урахуванням їх статевих відмінностей.

-       розглянуто особливості професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання. Специфіка статевого виховання молодших школярів визначається необхідністю врахування особливостей хлопчиків і дівчаток і вимагає готовності вчителядо педагогічної взаємодії з учнями обох статевих груп. З’ясовано, що готовність майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів виступає як системне утворення особистості педагога, яке інтегрує в собі знання основ статевого виховання, потребу і вміння застосовувати їх у практичній педагогічній діяльності, здатність вирішувати завдання цієї діяльності на високому професійному рівні, прагнення до самоосвіти і самовиховання в даному напрямку. 

Метою дослідно-експериментальної роботи стало визначення основних принципів формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів. Отримані результати дозволяють стверджувати, що підготовка студентів, майбутніх учителів, в даний час недостатньо сприяє формуванню готовності майбутнього вчителя до статевого виховання учнів молодших класів. Підтвердженням даного факту може служити анкетування, яке показало, що досліджувані не володіють системою знань і умінь з реалізації методів та засобів статевого виховання у своїй професійній діяльності. Тому потрібна цілеспрямована робота щодо впровадження принципів формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів.

-       з’ясовано педагогічні умови підготовки підготовка вчителів початкової школи. Принципи формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів операються на системному, аксіологічному та діяльнісному підходах і включає в себе єдність цільової, змістовної і процесуальної складових: мета, принципи, етапи, прогнозований результат, рівні готовності, педагогічні умови, а також зміст, форми і методи навчання на кожному з етапів. Основними педагогічними умовами формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів  є:

-       збагачення змісту навчання майбутнього вчителя знаннями щодо засобів та методів статевого виховання (про методи діагностики учнів, специфіку, основні напрямки і способи реалізації принципів та методів статевого виховання молодших школярів);

-       використання в процесі формування даної готовності форм, методів і засобів навчання (лекції, бесіди, дискусії, метод самоопису, психотехнічні вправи, тренінги спілкування, рольові ігри, аналіз конкретних ситуацій, експертиза уроку, самостійна робота та інш.);

-       поетапність формування готовності студентів до статевого виховання молодших школярів, що виявляється у поступовому переході від орієнтаційного до пізнавального і діяльнісному етапів.

Реалізація виділених педагогічних умов забезпечує ефективність формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів.

-       здійснено аналіз форми та методів формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів. Використання методів та засобів формування готовності майбутніх учителів початкової школи до статевого виховання молодших школярів відображає цілісний педагогічний процес, у якому жоден окремо взятий компонент не зможе досягти заданої мети. Кожен із зазначених компонентів вирішує конкретне, йому притаманне завдання, а їх сукупність досягає загальної поставленої мети: формує нову якість особистості майбутнього вчителя початкової школи – його готовність до реалізації методів та засобів статевого виховання.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: