перейти на сайт>>

Планування діяльності організації сфери послуг (на прикладі туристичного підприємства)

ID роботи: 9934
Тип роботи:
Об'єм: 83 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичний зміст та особливості планування діяльності організації на підприємствах сфери послуг

1.1. Сутність планування в організації діяльності сучасних підприємств

1.2. Планування організації на підприємствах сфери послуг

1.3. Особливості проблеми управління процесом планування на підприємствах, що здійснюють туристичну діяльність

Розділ 2. Аналіз стану управління процесом планування організації діяльності підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

2.2.  Аналіз і оцінка сучасного стану потенціалу ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

2.3. Оцінка сучасного стану потенціалу планування організації у ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

Розділ 3. Пропозиції щодо удосконалення планування на ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

3.1.  Розробка стратегії діяльності ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» (зарубіжний світовий досвід)

3.2. Вдосконалення процесу планування організації на ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»

Висновок

РЕЗЮМЕ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

Додатки



Висновок:

У бакалаврській роботі здійснено узагальнення і запропоновано розв’язання наукового завдання щодо поглиблення теоретичних засад та розроблення практичних рекомендацій з удосконалення процесу планування діяльності організації сфери послуг. Проведене дослідження дало змогу зробити такі висновки:

1. Розглянуто поняття та сутність планування. Значення планування у діяльності сучасних підприємств сфери послуг.

План діяльності підприємства сфери послуг складається в переважній більшості із взаємозале­жної системи приватних планів, що визначають пропорції тих чи інших факторів. Якщо виходити з основ планування в умовах ринку, то найбільш важливі напрямки планування діяльності підприємст­ва, приватні плани полягають в обґрунтуванні збуту, фінансів, виробництва і закупівель.

2. Визначені особливості та етапи планування на підприємствах сфери послуг. Перш ніж приступити до реалізації обраної стратегії, необхідно скласти план організаційних заходів, зміст якого визначається характером маркетингової стратегії. У цьому плані фіксується чис­ло безпосередніх учасників (підрозділів і окремих працівників, відповідальних виконавців, від яких залежить реалізація стратегії) і встановлюється черговість робіт і терміни здійснення необхідних за­ходів. Коли план сформований, він передається на розгляд вищого керівництва підприємства, після чого, якщо це вимагається, уточнюється і потім затверджується остаточно. Таким чином починається етап реалізації стратегії.

У результаті переходу підприємства на маркетингову орієнтацію відбувається посилення взає­мозв’язків між функціональними сферами підприємства, змінюється їх пріоритетність і спрямова­ність. Стратегічне планування має задовольняти конкретні потреби як маркетингу, так і інших функ­ціональних сфер. Це є непростим завданням, тому що цілі й потреби різних функціональних підроз­ділів відрізняються.

3. Досліджена специфіка та проблематика управління процесом планування на підприємствах, що здійснюють туристичну діяльність.

4. Надано організаційно-економічну характеристику ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Дослідження організації діяльності туристичного підприємства ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»  показало, що воно є сучасним та конкурентоспроможним підприємством туристичної галузі. Підприємство надає широкий асортимент туристичних послуг, має гарний імідж серед своїх клієнтів. Туристична фірма пропонує своїм клієнтам велику кількість різноманітних турів, але найбільш популярними є напрямки  лікувального, пляжного та оздоровчого туризму. Клієнтaми ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» є люди з великим тa середнім дoстaткoм, які віддaють перевaгу прoвoдити чaс пoдoрoжуючи.

Управління туристичним підприємством ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» здійснюється на базі лінійно-функціональної структури управління, яка включає бухгалтерський відділ (головний бухгалтер); комерційний відділ (менеджерів по рекламі); системного адміністратора.

Зроблено оцінку ефективності господарської  діяльності ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». Головним джерелом формування валового прибутку є основна діяльність підприємства, з метою здійснення якої воно створене.  ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс»  успішно працює на вітчизняному ринку туристичних послуг. Проте проведений аналіз обсягів реалізації туристичних послуг, а також показників ліквідності, платоспроможності та ділової активності свідчить про скорочення обсягів діяльності туристичної фірми у 2017 році.

5. Проведено аналіз сучасного стану потенціалу туристичного підприємства. Виявлено, що на діяльність ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» впливають в основному фактори зовнішнього середовища, що визначають купівельні можливості споживачів, а також складна політична та економічна ситуація.

6. Проведена оцінка рівня реалізації функцій управління процесом планування на ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс», яка показала, що на даному туристчиному підприємстві існують певні проблеми, основними серед яких виступають наступні:  відсутність планування втіленого в реальність, чіткого дотримання інструкцій; слабка система мотивації персоналу; відсутня мотиваційна політика туристів, невідлагоджена система знижок; недостатньо ефективна політика згладжування сезонних коливань; проблема маркетингового планування, внаслідок його повної відсутності. Всі ці проблеми вимагають грамотного вирішення.

7. Визначено напрямки розробки стратегії зовнішньоекономічної діяльності на ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». На даному етапі розвитку для ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» пропонується комплексна стратегія, яка буде спрямована як на вирішення внутрішніх (кадрова політика), так і зовнішніх проблем (маркетингова діяльність, мотивація клієнтів, згладжування сезонних коливань). Важливим напрямком є стратегія розробки нових послуг та продуктів зі стратегією диверсифікації.

8. Надано рекомендації щодо вдосконалення процесу планування на ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс». З метою подолання основних проблем у системі менеджменту досліджуваного туристичного підприємтва, які були виявлені у процесі дослідження діяльності даного туристичного підприємства, у третьому розділі пропонується низка заходів, спрямованих на виправлення існуючих недоліків. У якості основних заходів, спрямованих на покращення діяльності тур фірми пропонується внесення змін у наступні сфери діяльності:

кадрова політика (проведення щоденних нарад, розробка посадових  інструкцій, удосконалення системи мотивації, організація тренінгів, занять, інструктаж персоналу, розробка бонусної програми, виплата частини прибутку за результатами конкурсу, акція «Тур у подарунок»);

маркетингова діяльність (введення посади маркетолога, удосконалення організації рекламно-інформаційної діяльності);

вдосконалення мотиваційної політики клієнтів ТОВ «Туроператор УА Тревелсервіс» (проведення фотоконкурсу, впровадження конусної програми, бону усних купонів, знижок);

коригування прибутку у період сезонних коливань (розширення асортименту турів, акція «Раннього бронювання», впровадження нових послуг  для туристів, допомога в оформленні закордонного паспорта, продаж турів в кредит).


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: