Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.
Змiст:
Вступ
1. Організаційно-економічна характеристика тов „імідж”
2. Сутність та функції товарообігу, завдання планування товарообігу на тов „імідж”
3. Аналіз товарообігу на тов „імідж”
4. Планування товарообігу на тов „імідж”
4.1. Методи планування товарообігу
4.2. Розрахунок планового товарообігу підприємства
Висновки
Література
Додатки
Висновок:
Визначивши місце досліджуваного підприємства на ринку продукції, проаналізувавши вплив навколишнього середовища на роботу підприємства та його внутрішній потенціал ми визначили, що основними напрямками подальшого розвитку ТОВ „Імідж” є:
- поширення асортименту і підвищення якості продукції за рахунок організації дієтичного харчування та виробництва страв з використанням нетрадиційної сировини;
- поліпшення організації обслуговування за рахунок введення додаткових послуг, які спрямовані на більш повне задоволення попиту споживачів;
- збільшення зручностей обслуговування відвідувачів за рахунок перепланування приміщення їдальні.
Крім зазначених напрямків удосконалення виробничо-торгової діяльності підприємства необхідно велику увагу приділяти постійному підвищенню рівня кваліфікації і професійної майстерності працівників виробництва та обслуговуючого персоналу.
Що запропоновані заходи удосконалення виробничо-торгової діяльності досліджуваного підприємства дозволять підвищити рівень комфорту, якості продукції та послуг, а також задовольнити різноманітні потреби споживачів. Це, в свою чергу, дозволить заручити більший потік відвідувачів, більш ефективно використовувати внутрішній потенціал підприємства та отримати більший прибуток, підвищити рентабельність підприємства.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com