перейти на сайт>>

Стратегічний аналіз рівня витрат і цін на продукцію підприємства

ID роботи: 10112
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

1. Науково-методичні основи стратегічного аналізу рівня витрат і цін на продукцію підприємства

2. Стратегічний аналіз діяльності рівня витрат і цін на продукцію підприємства

2.1. Стратегічний аналіз хлібопекарської промисловісті України

2.2. Коротка загальна характеристика ПАТ «Каравай»

2.3. Стратегічний аналіз основних показників діяльності ПАТ «Каравай» та оцінка його внутрішнього потенціалу

2.4. Стратегічний аналіз рівня витрат і цін на продукцію ПАТ «Каравай»

Висновки і пропозиції

Список використаної літератури

ДОДАТКИ



Висновок:

Ринкові відносини вимагають переходу до нових методів формування цін, що ґрунтуються на законах ринку. Вибір методів ціноутворення залежить від прийнятої маркетингової стратегії, а також від таких факторів, як: вид і характеристика товару (ступінь новизни, можливість заміни іншими товарами), ринкова кон’юнктура, стан підприємства в галузі.

Рішення, які приймаються суб’єктами господарювання в сфері ціноутворення, повинні враховувати весь спектр наведених особливостей даного процесу, узгоджуватися з загальною полі­тикою компанії та забезпечувати досягнення мети її діяльності.

Практичні аспекти формування цінової політики розглянуто на прикладі ПАТ «Каравай», що відноситься до хлібопекарської галузі. Хлібобулочна продукція, що випускається ПАТ «Каравай» добре зарекомендувала себе на ринку   як за якістю, так і за ціною.  До того ж, ПАТ «Каравай» пропонує споживачам великий асортимент, що також вливає на рішення покупців придбати продукцію саме цього комбінату.

Проведений аналіз основних економічних показників діяльності ПАТ «Каравай» показав, що підприємство працює рентабельно, хоча дуже нестабільно.

Цінова  політика ПАТ «Каравай» має традиційний характер, застосовуючи в ціноутворенні метод прямого калькулювання – складання  калькуляції на конкретний виріб. У процесі аналізу формування цінової політики було з’ясовано що найбільшу питому вагу у собівартості хлібобулочних виробів мають виробничі витрати (близько 70%).

ПАТ «Каравай» формує відпускні ціни на основі планової собівартості, податків та неподаткових платежів, прибутку. Калькулювання собівартості продукції являє собою процес визначення обсягу і структури окремих витрат на виробництво та реалізацію окремих її видів.

Проведений аналіз формування цінової політики на прикладі хліба «Успенський» (500 гр.) показав, що ПАТ «Каравай» враховує потреби споживачів та зростаючі вимоги до якості продукції на тлі скорочення середньодушового споживання. Норма прибутку на дану продукцію становить 5%.

Система ціноутворення на ПАТ «Каравай» має базуватися на інформації про ціни на всі види ресурсів, які використовуються у виробництві хлібобулочних виробів. Основні шляхи удосконалення кошторисного ціноутворення є більша деталізація нормативної бази і забезпечення відкритості первинної інформації.

Як показало проведене дослідження, на  ПАТ «Каравай» при встановленні ціни на хлібобулочні вироби застосовується метод прямого калькулювання – складання  калькуляції на конкретний виріб. В цілях ж вдосконалення цінової політики підприємства доцільно запропонувати наступні заходи:

вести постійний пошук постачальників з метою мінімізації витрат на сировину, що використовується у процесі виробництва хлібобулочних виробів;

періодично проводити перевірки за правильністю застосування цін на продукцію;

орієнтуватися на цінову політику конкурентів;

орієнтуватися на зміни ринку;

розширювати власну торгову мережу.  Це прискорить просування товару до покупця і знижує роздрібні ціни.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: