Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 120 грн.
Змiст:
Вступ
Розділ І. Теоретичні аспекти застосування стратегії диверсифікації на туристичному ринку
1.1.Поняття та особливості стратегії диверсифікації
1.2. Класифікація стратегій диверсифікації на ринку туристичних послуг
1.3. Особливості застосування стратегії диверсифікації на туристичному підприємстві
Розділ ІІ. Аналіз особливостей стратегічного управління на ТОВ «Світ мандрів»
2.1. Організаційно-економічна характеристика
2.2. Стратегічний аналіз діяльності туристичної фірми ТОВ «Світ мандрів»
2.3. Характеристика стратегічних позицій турфіми «Світ мандрів» на туристичному ринку м.Луганська
Розділ ІІІ. Розробка стратегії диверсифікації туристичної фірми «Світ мандрів»
3.1. Диверсифікація як форма розширення сфер діяльності ТОВ «Світ мандрів»
3.2. Розширення асортименту туристичних послуг в рамках стратегії диверсифікації ТОВ «Світ мандрів»
Висновок
Література
Висновок:
Таким чином, у курсовій роботі досліджено особливості формування стратегії диверсифікації для туристичного підприємства «Світ мандрів».
В основі диверсифікації – прагнення фірм встояти в умовах нерівномірного розвитку економіки: швидкого зростання одних галузей, занепаду чи стагнації (застою) інших.
Диверсифікація виробництва – одночасний розвиток багатьох не зв'язаних один з одним видів виробництва, розширення асортименту вироблених виробів в рамках одного підприємства, концерну і т.п.
Сильні внутрішні сторони ТОВ «Світ мандрів» - це великий досвід роботи в обраній галузі, тривалий термін існування фірми, наявність постійних клієнтів. Слабка внутрішня сторона – це відсутність досвіду в інших сферах туристичного бізнесу.
Зовнішні загрози по відношенню до фірми – це висока конкуренція; наявність офісів інших турфірм в безпосередній близькості від офісу ТОВ «Світ мандрів», а також залежність попиту на туристські послуги від ряду факторів, у т.ч. від сезону. Зовнішні можливості ТОВ «Світ мандрів» - це можливість диверсифікації послуг фірми на тури по Луганській області.
Як ми бачимо, на підставі результатів аналізу можна зробити висновок, що диверсифікація послуг даної фірми буде цілком обґрунтованим кроком на шляху її розвитку.
Як показав проведений нами аналіз, турфірма ТОВ «Світ мандрів» цілком успішно працює в обраній нею галузі, але, як уже згадувалося вище, для підвищення ефективності функціонування фірми і збільшення принесеної нею прибутку необхідна реалізація комплексу заходів, спрямованих на диверсифікацію послуг даної фірми.
У практичні частині було з’ясовано, що для підприємства ТОВ «Світ мандрів» характерне стійке становище на ринку туристичних послуг, обслуговування значної частки ринку й висока репутація серед споживачів. В сучасних кризових умовах, для підприємства ТОВ «Світ мандрів» важливим є утримання або розширення власних конкурентних позицій на ринку, проведення досліджень щодо нових ринків збуту, розроблення конкурентоспроможних продуктів, сприяння зростанню іміджу підприємства, а також ефективне використання власного капіталу і активів.
Так як ТОВ «Світ мандрів» є підприємством, яке прагне успішно функціонувати на ринку, то йому важливо розробляти й використовувати стратегію, яка повинна включати надання високоякісних послуг, індивідуалізацію роботи із споживачами, застосування ґрунтовних маркетингових досліджень.
Цілком очевидно, що розширивши асортимент пропонованих турів, можна помітно збільшити прибутковість фірми.
Передбачається, що диверсифікація послуг підвищить стійкість і ефективність функціонування фірми на ринку.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com