перейти на сайт>>

Стратегія кадрової політики туристичного підприємства

ID роботи: 5842
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

1. Теоретичні підходи до формування кадрової стратегії сучасних туристичних підприємств

1.1. Основи організації кадрової роботи на підприємствах туристчиної сфери. Роль персоналу у дільності туристичої сфери

1.2. Механізм кадрового забезпечення туристичної сфери

1.3. Формування кадрової стратегії підприємства

2. Аналітична оцінка ефективності кадрової роботи  ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД»

2.1 Загальна характеристика ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД»

2.2. Аналіз системи кадрової роботи в  ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД»

2.3. Аналіз систем мотивації, які використовуються в ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД»

3. Формування кадрової стратегії  ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД»

3.1. Удосконалення матеріального та нематеріального стимулювання праці працівників туристичного підприємства

3.2. Перспективна система мотивації праці в ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД»

Висновки

Список використаних джерел



Висновок:

Підприємства туристичної сфери України можуть бути конкурентоспроможними тільки за умови розробки та впровадження інноваційних продуктів. При побудові системи мотивації важливо забезпечити відповідність зовнішніх та внутрішніх оцінок і винагород, як умови гармонійної та продуктивної праці персоналу.

Сучасна модель управління підприємством має включати механізм ефективного кадрового забезпечення, який дозволив би поєднувати стратегічну ціль організації з потребами та інтересами робітників, взаємоузгоджуючи різні форми стимулювання зі складністю й результативністю праці, об’єктивно оцінюючи роботоздатність, знання, досвід, можливості працівників, створюючи умови реалізації й розвитку трудового потенціалу персоналу, систему гнучкої адаптації працівників до ринкової кон’юнктури, наближуючи інтереси підприємства до інтересів працівників і навпаки.

Як показало дослідження, проведене у курсовій роботі, в ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД» майже немає плинності кадрів, тому що в порівнянні з іншими підприємствами його працівники матеріально забезпечені.

Оплата праці порівняно з іншими підприємствами є значно вища, працівники мають стабільну тарифну ставку та винагороди за хороший результат праці, премії по підсумкам кварталу та року.

Робоче місце у працюючих на досліджуваному підприємстві є досить комфортним, ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД» володіє власними офісами, які оснощені хорошими меблями, працівники працюють на сучасній оргтехниці. Члени робочого колективу підприємства почувають себе на робочому місці безпечно оскільки, на підприємстві встановлена сигналізація та при вході в будинки стоять охоронці.

Мотиваторами праці служать не тільки різні премії, пам’ятні подарунки і т.п. характер винагороди праці залежить від його кількості і якості, а також від задоволення побажань і надій самих співробітників. Один з найдієвіших нематеріальних мотивів творчої праці – просування по службі. Велике значення має і нагода придбати акції підприємства, що створює для співробітника враження співвласника.

Добре підібраний трудовий колектив туристичної компанії повинен представляти команду однодумців і партнерів, здатних усвідомлювати і реалізувати задуми керівництва. Інноваційний характер перспективної діяльності сучасної компанії, пріоритетність питань якості послуг змінюють вимоги до працівника, підвищують значущість творчого відношення до праці і високого професіоналізму. Це приводить до істотних змін в принципах, методах і соціально-психологічних питаннях управління персоналом.

Аналіз системи мотивації ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД» показав, що на досліджувальному підприємстві використовуються стимули як матеріального, так і нематеріального характеру.

У ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД» можливо запропонувати розширення «вертикального набору» обов’язків, тобто забезпечення автономності і відповідальності працівника у виконанні дорученої справи, включення в обов’язки працівника деяких функцій планування і контролю за якістю надання послуг.

Враховуючи, що ТОВ «Супутник-Луганськ ЛТД» в 2012 р. отримало прибутки в розмірі більш як 120 тис.грн., то найбільш  раціонально було б впровадити  систему винагород персоналу за працю, відкинувши складну та суб’єктивну систему мотивації (яка, як показав аналіз, за останній період уже не являється мотивуючим фактором) і перейти на дифсистему винагород (диференційна система в залежності від кінцевого результату) від комплексного показника – прибуток.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: