перейти на сайт>>

Увага і її особливості у дітей з порушеннями у розвитку

ID роботи: 5780
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 80 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти дослідження розвитку уваги у дітей з порушенням розвитку

1.1.        Поняття про увагу та її значення в житті людини

1.2. Діти з  особливостями (порушеннями) психофізичного розвитку: психологічна характеристика

1.3. Особливості уваги дітей з  порушеннями у розвитку

Розділ ІІ. Методи та методики дослідження властивостей уваги

2.1.        Методологічний інструментарій дослідження  властивостей уваги дітей з порушенням у розвитку

2.2. Результат експериментального дослідження властивостей уваги дітей з порушенням у розвитку

2.3. Особливості корекційно-розвивальної роботи психолога з метою розвитку уваги молодших школярів з порушеннями у розвитку

Висновки

Використана література

Додатки



Висновок:

Навчальна робота школярів висуває нові вимоги, потребує уваги незалежно від того, приваблює їх предмет чи ні. Навчання збагачує досвід дитини, розвиває якості особистості, що дають змогу переходити до досконалої внутрішньої організації й регуляції своєї діяльності, виробляти вміння свідомо спрямовувати уважність до людей, що є важливою рисою особистості. В процесі шкільного навчання роль уваги змінюється залежно від ступеня новизни і складності засвоюваного матеріалу. Добре засвоєний матеріал не вимагає напруження уваги. Зосередженість свідомості потрібна там, де виникають труднощі, і чим вони більші, тим більше напруження уваги необхідне. Звідси подвійна функція уваги: коли робота нова й складна, то вимагається довільна увага, яка б спрямовувала діяльність; коли ж робота засвоєна до автоматизму, то вимагається увага, яка б тільки контролювала правильність процесу виконання завдання. Щоб активізувати увагу учнів, слід цікаво викладати навчальний матеріал, але потрібна й наполеглива розумова активність учнів. Необхідні різноманітні види й форми роботи, чітка організація уроку, але й не менш потрібне спря­мування навчальної діяльності, формування інтересу, волі та відповідальності самого учня.

Психологічний контроль не обмежується регуляцією процесу поетапного формування розумових дій, він виконує також функцію управління становленням самої уваги в процесі навчальної й трудової діяльності, виробленням таких її властивостей, як концентрація, розподіл, переключення та стійкість.

Головне досягнення в розвитку уваги молодших школярів, що мають порушення у розвитку - це формування у них вищих довільних і післядовільних її проявів, вироблення вмінь свідомо спрямовувати увагу на певні предмети, переключаючись на нові завдання.

Навчаючись у школі діти дедалі більше оволодівають своїми психічними процесами, навчаються керувати ними. В процесі навчання вони поступово оволодівають і своєю увагою, що є важливою умовою для самовиховання.

Увага розвивається в навчальній діяльності. Якщо дитина знає, що їй робити, як і в якій послідовності виконувати розумові дії при розв'язуванні тих чи інших навчальних задач, то їй легко зосередити свою увагу на цих задачах. Ставлячи перед нею чітку й зрозумілу мету, озброюючи уміннями працювати з навчальним матеріалом, даючи завдання оптимальної складності, вчителі тим самим полегшують розвиток уваги в учнів і її забезпечення в процесі навчання.

Підібравши комплекс методик, ми провели власне експериментальне дослідження властивостей уваги учнів молодшого шкільного віку з порушенням мовлення. У результаті дослідження було виявлено, що переважна більшість дітей, що мають порушення у розвитку мовленнєвого апарату мають середній рівень розвитку увагу. Для підвищення розвитку уваги молодших школярів була розроблена корекційна програма.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: