перейти на сайт>>

Удосконалення маркетингової діяльності підприємства (на прикладі ТОВ «Епіцентр К»)

ID роботи: 9833
Тип роботи:
Об'єм: 52 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи маркетингової діяльності на підприємстві

1.1. Сутність маркетингу та розвиток його концепцій

1.2. Характеристика основних елементів комплексу маркетингу

1.3. Методи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства

Розділ 2. Аналіз маркетингової діяльності підприємства ТОВ «Епіцентр»

2.1.Аналіз маркетингового середовища діяльності ТОВ «Епіцентр»

2.2. Аналіз основних складових маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр-К»

2.3. Оцінка ефективності маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр»

Розділ 3. Удосконалення організації маркетингової діяльності ТОВ «Епіцентр»

3.1. Оптимізація товарного сортименту і цінової політики ТОВ «Епіцентр-К»

3.2. Удосконалення збутової та комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр»

Висновок

СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ

Додатки



Висновок:

Таким чином, у процесі написання курсовой роботи було досягнуто основних цілей, поставлених на її початку.

По-перше, охарактеризовано сутність маркетингу та розвиток його концепцій. Концепція маркетингу зв’язана з прийняттям рішень у всіх сферах діяльності підприємства з позиції забезпечення загального успіху на ринку, що відбивається в різноманітних видах організаторської, управлінської і збутової роботи. У своєму розвитку  концепція маркетингу пройшла кілька стадій: від концепції вдосконалення виробництва у кінці ХІХ століття до концепції соціально-етичного маркетингу, що має місце у наш час.

По-друге, наведено характеристику основних елементів комплексу маркетингу. Найбільш поширеною є концепція «4P», згідно з якою комплекс маркетингу складається з чотирьох елементів (інструментів), кожен з яких в англійській мові починається з букви «P»: продукт (product), ціна (price), доведення продукту до споживача, до місця (place), просування (promotion). Вперше цю концепцію комплексу маркетингу запропонував Джером Маккарті в 1960 році. Згідно з цією концепцією організації в рамках маркетингової діяльності розробляють і реалізують продуктову (товарну), цінову, збутову і комунікаційну політику, які відображаються в чотирьох головних розділах плану маркетингу. Організація може варіювати параметрами комплексу маркетингу з метою найбільш ефективного впливу на ринок, споживачів і досягнення поставлених цілей у рамках наявних можливостей і свого розуміння ролі маркетингу. 

По-третє, визначено методи оцінки ефективності маркетингової діяльності підприємства. Зазначається, що у процесі такого оцінювання доцільно аналізувати такі складові маркетингової діяльності, як реалізація управлінських функцій, використання маркетингових інструментів та ресурсів, а також функціонування маркетингової інформаційної системи за допомогою різноманітних методів, зокрема, якісних, кількісних, експертних, соціологічних та інших, що дає змогу одержати комплексну оцінку ефективності та результативності маркетингових заходів, виявити недоліки маркетингової діяльності та розробити рекомендації по підвищенню її ефективності.

По-четверте, проведено аналіз маркетингового середовища діяльності ТОВ «Епіцентр». Аналіз фінансового стану і господарської діяльності ТОВ «Епіцентр К» за період з 2014 року по 2016 рік показав, що  на даному підприємстві спостерігається зростання виручки від реалізації та отриманого прибутку. Проведений аналіз дозволяє дати позитивну оцінку результатам господарської діяльності, оскільки при значному рості виручки від продажу зростає ефективність використання більшості ресурсів підприємства, що в кінцевому рахунку веде до відносного зменшення витрат обігу торгового підприємства та зростання прибутку.

По-п’яте, проаналізовано стан формування асортиментної політики на підприємстві.

По-шосте, досліджено методи ціноутворення ТОВ «Епіцентр К». З’ясовано, що основним методом, який використовується на даному підприємстві є  метод прямих (граничних) витрат (метод «директ-костінг»). Крім того, починаючи з 2017 року на даному підприємстві все активніше використовується   метод встановлення цін з орієнтацією на конкурентів. Використання даного методу та систематичне вивченні цін на аналогічну продукцію у основних конкурентів вплинуло на розмір середньої торгової націнки, яка має тенденцію до зниження з 35% у 2014 році до 28,7% у 2016 році.

По-сьоме, проведено аналіз політики розповсюдження та комунікацій на досліджуваному підприємстві. Оскільки ТОВ «Епіцентр К», як підприємство роздрібної торгівлі само по собі для виробника товару виступає як канал розподілу, то для торговця традиційне поняття каналу розподілу переходить у нову якість. Під каналом розподілу в торговому маркетингу мається на увазі внутрішньомагазинна логістика або фізичний розподіл. Під фізичним розподілом, як правило, розуміються всі операції по зберіганню товару, формуванню асортименту і його переміщенню у межах торгового залу. Можна сказати, що ТОВ «Епіцентр К»  саме є посередником і виступає останнім каналом в системі розподілу – продає товар кінцевому споживачеві. У зв’язку з цим найважливішим напрямком збутової політики даного підприємства є заходи, безпосередньо спрямовані на  проведення спеці­альних робіт з розміщення й викладення товару у торгівельному залі, оформ­ленні місць продажу, контролі складських запасів, тобто заходи мерчендайзингу.

Одним із основних напрямків удосконалення маркетингової  діяльності є оптимізація асортименту продукції з урахуванням потреб ринку та можливостей підприємства. З метою обрання стратегії щодо різних товарних груп проведена розробка матриці БКГ та запропоновані заходи маркетингової політики щодо  для різних СГО підприємства.

З метою удосконалення цінової політики розроблена шкала знижок, використання якої  дозволить суттєво збільшити обсяги реалізації товарів.

По-восьме, розроблено рекомендації щодо удосконалення збутової та комунікаційної політики ТОВ «Епіцентр К». З метою покращення планування рекламної діяльності та рівномірному розподіленні коштів рекламного бюджету на протязі року запропоновано план рекламних заходів та визначений їх бюджет. Передбачається, що постійно діюча рекламна компанія, спрямована не лише на залучення нових клієнтів, а й на підтримання прихильності постійних покупців позитивно відобразиться на іміджі будівельного гіпермаркету та дозволить збільшити обсяги реалізації.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: