перейти на сайт>>

Інформаційно-аналітична діяльність фінансової організації на прикладі ПАТ «Приватбанк»

ID роботи: 10179
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 85 стор.
Вартiсть: 300 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні аспекти організації інформаційно-аналітичної діяльності фінансової організації

1.1. Поняття та сутність інформаційно-аналітичної діяльності

1.2. Інформаційно-аналітичні системи в банківській діяльності

1.3. Особливості організації інформаційно-аналітичної діяльності  в управлінні сучасною банківською установою

Розділ 2. Особливості організації інформаційно-аналітичної діяльності ПАТ «Приватбанк»

2.1. Загальна характеристика ПАТ «Приватбанк»

2.2. Характеристика поточного рівня інформатизації банку

2.3. Аналіз сучасного стану інформаційно-аналітичної діяльності ПАТ «Приватбанк»

Розділ 3. Пропозиції щодо удосконалення інформаційно-анілітичної діяльності ПАТ «Приватбанк»

3.1. Системний підхід до інформатизації Банку

3.2. Оптимізація інформаційного забезпечення руху потоків банківських послуг

3.3. Напрямки забезпечення інформаційної безпеки сучасної банківської установи

ВИСНОВКИ

Використана література

Додатки



Висновок:

Таким чином, у процесі проведеного дослідження була досягнута його головна мета, а саме досліджені теоретичні та практичні аспекти інформаційно-аналітичної діяльності фінансової організації, а також вирішені основні завдання.

1. Розглянуто поняття та сутність інформаційно-аналітичної діяльності. Інформаційно-аналітичне забезпечення управління – це зв’язок системи зовнішньої і внутрішньої інформації з системами управління підприємством і управлінським процесом в цілому. Вся інформація ретельно відбирається, обробляється та аналізується, що згодом призводить до отримання конкретних показників та рекомендацій для кожного рівня управління підприємством з перерахуванням конкретних дій управлінця в тій чи іншій ситуації. До інформаційно-аналітичного забезпечення відноситься і програмне забезпечення, без якого є неможливим провести швидкий збір, якісний аналіз та обробку інформації без допомоги програмних продуктів і пристроїв.

2. Охарактеризовані інформаційно-аналітичні системи в банківській діяльності. Інформаційне забезпечення банківської діяльності передбачає прискорення руху сервісних і фінансових потоків, скорочення часових, фінансових і трудових витрат. Доцільна і дієва організація інформаційно-аналітичної діяльності впливає на загальну ефективність діяльності банку, оскільки інформація опосередковує всі банківські операції.

3. Визначені особливості організації інформаційно-аналітичної діяльності  в управлінні сучасною банківською установою. Технологічний процес банківського обслуговування являє собою бізнес-процес прийому, обробки і передачі інформації, оскільки рух фінансових ресурсів супроводжується наявністю документа, що підтверджує легітимність грошової транзакції. Спосіб передачі та обробки інформації визначає якість і собівартість банківських послуг.

4. Надана загальна характеристика ПАТ «Приватбанк». Відмітними особливостями діяльності ПАТ «Приватбанк» є: значні за обсягами та універсальні за складом банківські операції; велика частка операцій, які характеризуються значною трудомісткістю; територіальна розкиданість підрозділів Банку; неоднорідність установ банку за кількістю виконуваних операцій, обсягом активів, а також за рівнем технічного оснащення; підвищені вимоги до надійності Банку; зростання конкуренції з боку інших комерційних банків, як в плані наданих послуг, так і в плані територіальної експансії.

5. Надана характеристика поточного рівня інформатизації банку. На сучасному етапі інформаційна система ПАТ «Приватбанк» являє собою сукупність великого числа комплексів, систем та програм, що автоматизують окремі робочі місця і технологічні ланцюжки, які розроблялися в різний час і на різній основі. Елементи інформаційної структури слабо узгоджені між собою за обсягами, форматами даних і методами їх обробки. Причому ця неузгодженість спостерігається як по горизонталі (між різними відділеннями, між філіями), так і по вертикалі організаційно-функціональної ієрархії Банку (філія – відділення – центральний офіс). Організація інформаційної взаємодії між різними компонентами системи зажадала розробки численних програм-конверторів та інтеграторів інформації, здійснюють узгодження даних при їх передачі між АРМами, а також, в ряді випадків, повторного введення даних вручну.

Негативними моментами такого підходу є: неможливість задовольнити повною мірою новим вимогам НБУ з ведення оперативної бухгалтерської звітності; складність отримання керівництвом Банку поточної інформації про діяльність його підрозділів; відсутність реальної можливості надавати клієнту однаковий за змістом і якістю набір банківських послуг у всіх пунктах; значні витрати часу і людських ресурсів на супровід великої кількості різнорідних систем і на узгодження даних.

У міру збільшення числа автоматизованих робочих місць негативний вплив перерахованих вище факторів на діяльність банку все більш наростає. Просте переоснащення автоматизованих робочих місць більш потужними апаратними засобами також не знімає гостроту зазначених вище проблем.

У сучасних умовах «екстенсивний» підхід до інформатизації, який базується на автоматизації окремих робочих місць, практично вичерпав свій потенціал в плані поліпшення якості функціонування банку, подальше використання інформатизації як інструмента підвищення якості функціонування банку можливо лише при принципово іншому підході до її здійснення.

6. Проведений аналіз сучасного стану інформаційно-аналітичної діяльності ПАТ «Приватбанк».   Система управління ресурсами банку включає в себе: підсистему, що забезпечує взаємодію банку із зовнішнім середовищем (підсистема Front-Office), підсистему, що забезпечує, загальногосподарську діяльність банку (підсистема Back-Office), підсистему, що забезпечує своєчасне та коректне відображення діяльності банку (підсистема Accounting). В даний час інформаційні системи ПАТ «Приватбанк» досить повно забезпечує керівників обліковою і звітною інформацією, проте відсутність засобів комплексного моделювання банківської діяльності не дає можливості в реальному масштабі часу в єдиному інформаційному середовищі автоматично проводити комплексну оцінку стану банку у структурі внутрішніх і зовнішніх зв’язків, оперативно виявляти чинники, що впливають на функціонування банківської установи, упереджувати негативні впливи.

7. Охарактеризовано концепцію системного підходу до інформатизації ПАТ «Приватбанк». Виявлені умови формування інформаційно-аналітичної системи банку, представлена модель інтегрованої інформаційної системи, визначено завдання поповнення інформаційно-аналітичного поля банку.

Формування моделі інформаційно-аналітичної діяльності в банку передбачає раціоналізацію інформаційних потоків з використанням інтегрованих систем управління. Найбільш важливими вимогами до створюваних систем є: функціональна повнота, відкритість, надійність, безпека системи. Інформаційна інтеграція передбачає створення єдиного інформаційного простору, що забезпечує несуперечність даних, а також усуває дублювання.

Створення інтегрованої інформаційної системи дозволяє вирішити цілий комплекс завдань. Інформаційні технології забезпечують більшу швидкість, підвищують доступність і надійність бізнес-процесів, тобто підвищують конкурентоспроможність банку. Застосування ІІС розширює межі управління, підвищує достовірність інформації про стан бізнес-процесів і дозволяє надати необхідну інформацію про стан бізнесу, забезпечити керівникам можливість оперативного реагування на робочі процеси, тим самим підвищити ефективність управління.   Оптимізація системи інформаційного забезпечення дозволяє забезпечити більшу швидкість передачі і обробки даних, покращує доступність і надійність бізнес-процесів. Комплексне використання інформаційних технологій дає можливість знизити собівартість виконання бізнес-процесів і скоротити сукупні витрати банку.

8. Внесено  пропозиції щодо оптимізації інформаційного забезпечення руху потоків банківських послуг.

Проблеми, пов’язані з функціонуванням підсистем та елементів системи управління ресурсами банку, розглядаються в контексті проблем усієї системи в цілому, що забезпечує синергічність та комплексність у прийнятті рішень. Для коректного вирішення завдань управління банком необхідна організація різних інформаційно-аналітичних потоків різного ступеня агрегації.

9. Розглянуті напрямки забезпечення інформаційної безпеки сучасної банківської установи.  Метою політики інформаційної безпеки має бути надійний захист інформаційних ресурсів банку від зовнішніх та внутрішніх загроз завдяки впровадженню та ефективному управлінню системою інформаційної безпеки.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: