перейти на сайт>>

Інформаційні технології в діагностиці компетенцій та проектуванні професійного розвитку персоналу

ID роботи: 10487
Тип роботи: Дипломная
Об'єм: 77 стор.
Вартiсть: 200 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ В ДІАГНОСТИЦІ КОМПЕТЕНЦІЙ ТА ПРОЕКТУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ

1.1.      Уточнення основних понять магістерського дослідження

1.2. Стан розробки проблеми використання інформаційних технологій в діагностиці компетенцій та проектуванні професійного розвитку персоналу

1.3. Методи, підходи та принципи дослідження інформаційних технологій у діагностиці компетенцій персоналу

Висновки до першого розділу

РОЗДІЛ 2 ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ДІАГНОСТИЦІ КОМПЕТЕНЦІЙ ТА ПРОЕКТУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ ЯК ПРЕДМЕТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ

2.1.      Сутність та різновиди сучасних інформаційних технологій в організації розвитку персоналу та діагностиці компетенцій працівників

2.2. Сучасні підходи до формування моделей професійного розвитку персоналу

2.3. Теоретичний аналіз застосування технології Assesment Center для оцінки компетенцій персоналу

Висновки до другого розділу

РОЗДІЛ 3 ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ДІАГНОСТИЦІ КОМПЕТЕНЦІЙ ТА ПРОЕКТУВАННІ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ПЕРСОНАЛУ

3.1. Емпіричне дослідження діагностики компетенцій для управління професійним розвитком персоналу з використанням інфомаційних технологій

3.2. Порівняльний аналіз ефективності технологій професійного розвитку персоналу та розробка відповідних рекомендацій для керівників підприємства

Висновки до третього розділу

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ



Висновок:
Таким чином, у процесі написання магістерської роботи була досягнута її мета, а саме дослідженні теоретичні та практичні аспекти використання інформаційних технологій в діагностиці компетенцій та проектуванні професійного розвитку персоналу та вирішені основні завдання, поставлені на початку дослідження: Уточнено основні поняття магістерського дослідження. Вивчення основних понять та категорій досліджнення, таках як «професійний розвиток», «компетенція», «професійна компетенція», «інформаційні технології» показало, що особливості формування професійної компетентності потребують адекватних методів, за цих умов запитання «які методи навчання застосовувати?» є ключовим і набуває особливого значення. Саме використання інформаційних технологій в сучасних умовах є найбільш ефективним та дієвим засобом діагностування та розвитку професійних компетенцій персоналу. З’ясовано стан розробки проблеми використання інформаційних технологій в діагностиці компетенцій та проектуванні професійного розвитку персоналу. Аналіз проблеми свідчить про ефективність використання інформаційних технологій в діагностиці компетенцій та проектуванні професійного розвитку персоналу (оцінка професійних компетенцій, придбання досвіду і навичок поведінки в певних професійних ситуаціях, глибокого розуміння причинно-наслідкових зв’язків в об’єкті вивчення, швидкої реакції на проблеми, зниження психологічного перевантаження, збільшення впевненості, самостійного розв’язання задач управління), що дозволяє підвищити ефективність використання персоналу підприємства. Охарактеризовані методи, підходи та принципи дослідження інформаційних технологій у діагностиці компетенцій персоналу. Зазначається, що у найбільш узагальненій формі методи, які використовуються під час діагностики компетенцій персоналу, поділяються на індивідуальні та групові. Проте такий поділ слід вважати дещо умовним, адже деякі з цих методів, таких як психологічне тестування, метод спостереження, експертний метод та ряд інших методів можуть використовуватися для оцінки, як окремого працівника, так і групи працівників. Визначена сутність та різновиди сучасних інформаційних технологій в організації розвитку персоналу та діагностиці компетенцій працівників. З’ясовано, що система розвитку і навчання персоналу, груп і організації являє собою нелінійний мережевий процес, який включає ряд взаємопов’язаних циклів: індивідуальний розвиток через навчання, навчання і розвиток в групах, організаційне навчання і розвиток, міжорганізаційне (корпоративне, галузеве, мережеве) навчання і розвиток. Синергетичний ефект пов’язаний із взаємодією різних елементів підсистем і розширенням їх функцій. Досліджені сучасні підходи до формування моделей професійного розвитку персоналу. Для навчання персоналу інформаційні технології відкрили безліч нових можливостей: від редакторів електронних курсів, які дозволяють створювати унікальні навчальні програми під конкретні потреби організації, до комплексної системи управління навчанням всіх співробітників підприємства. Проведлений теоретичний аналіз застосування технології Assesment Center для оцінки компетенцій персоналу. Під даною технологією розуміється комплексна процедура, яка дозволяє використовувати різні інструменти оцінки персоналу. Комплексна оцінка персоналу дозволяє визначити рівень розвитку професійно важливих якостей співробітника. Найчастіше Assesment Center застосовується перед проведенням організаційних змін, з метою виявлення рівня лояльності персоналу до компанії та в період нововведень. Здійснено емпіричне дослідження діагностики компетенцій для управління професійним розвитком персоналу з використанням інформаційних технологій.          Зазначається, що процедура атестаціх персоналу, яка використовується на даний час у Відділі культури Дніпровської районної в місті Києві не є досить ефективною, у зв’язку з чим з метою отримання керівництвом динамічної оцінки відповідності персоналу займаним посадам пропонується здійснювати, окрім атестації, постійне оцінювання за системою оцінки компетенції на основі використання автоматизованої системи SAP НСМ. Розрахувавши рівень компетенцій фахівця, можна визначити напрямок його розвитку. Враховуючи, які компетенції у працівника слабо виражені, необхідно скласти план дій по підвищенню їх рівня, щоб підвищити його професіоналізм. Проведено порівняльний аналіз ефективності технологій професійного розвитку персоналу та розроблені відповідні рекомендації для керівників підприємства. Для кожної організації безсумнівно важливою є наявність співробітників, які володіють всіма необхідними професійними знаннями, вміннями і навичками, представленими в професійному стандарті фахівця. В сучасних умовах побудова ефективної системи розвитку персоналу є можливою тільки за умови використання інформаційних технологій, які мають численні переваги у порівнянні з традиційними методами. Наводиться модель управління процесом навчання новим професійним компетенціям, передбаченим у державних стандартах і в організаціях державного управління. Використання інформаційних технологій в частині професійного розвитку державних цивільних службовців дозволить організувати індивідуальний навчальний план за допомогою організації особистого кабінету учня, який буде доступний йому зі свого робочого місця, а в перспективі – в мобільній формі з будь-якого місця перебування, незалежно від часу доби або дня тижня, за принципом 24/7. Розширені можливості проходження додаткових освітніх програм можуть дозволити відслідковувати інтенсивність навантаження, точки зупинки, організовувати проміжне та підсумкове тестування, а також компактно виводити результати в графічному вигляді на «вітрині даних» для більш об'єктивної оцінки досягнутих результатів і побудови рейтингів учнів. Все це повинно сприяти підвищенню мотивації державних службовців до безперервного професійного розвитку, і, як наслідок, зростання рівня їх кваліфікації та рівня розвитку професійних компетенцій.
НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: