


Змiст:
1. Причини ділових і міжособистісних конфліктів.
2. Особливості емоцій при діловому спілкуванні.
3. Сутність та особливості маніпуляції у спілкуванні.
Ситуація
У конструкторському бюро не склалися відносини начальника відділу з колективом. Начальник відділу був призначений на посаду два місяці назад. До цього він працював в іншому відділі, мав гарну репутацію як фахівець. Має велику кількість винаходів, один з наукових проектів, керівником якого він був як провідний інженер на попередній посаді в іншому відділі, одержав вищу оцінку на міжнародній виставці. Проаналізуйте, які причини могли бути в основі конфлікту між новим начальником і колективом?
Розв’язок:
Використана література
Висновок:
Виконуємо на замовлення будь-які розрахункові чи теоретичні контрольні, курсові та дипломні роботи для студентів Хмельницького Національного Університету (у т.ч. для дистанційної форми навчання). Гарантуємо супровід до заліку) Досвід роботи – 15 років. Тел.: 050-102-29-21, natvik78@yandex.ru
Дана робота виконана без використання російськомовних джерел, має високий рівень унікальності та реальні посилання на джерела. НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з даною роботою (у форматі відео огляду), отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com