перейти на сайт>>

Характеристика послуг (основних і додаткових) і їх значення та роль на підприємстві індустрії гостинності

ID роботи: 8407
Тип роботи:
Об'єм: 40 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ТА ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛІ

1.1. Готельні послуги: основні характеристика та класифікація

1.2. Організація надання основних послуг у готельному господарстві

1.3. Поняття та види додаткових послуг готелю

РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ НАДАННЯ ОСНОВНИХ ТА ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ У ГОТЕЛЬНОМУ У ГОТЕЛІ «ТУРИСТ»

2.1. Проблематика взаємодії працівників готелю

2.2. Особливості організації надання основних послуг у готелі «Турист»

2.2. Аналіз процесу надання додаткових готельних послуг в готелі «Турист»

РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ НАДАННЯ ОСНОВНИХ ТА ДОДАТКОВИХ ПОСЛУГ в У ГОТЕЛІ «ТУРИСТ»

3.1. Характеристика сучасних тенденцій розвитку готельного сервісу

3.2. Використання новітніх методик організації основних готельних послуг  у готелі «Турист»

3.3. Рекомендації менеджеру, щодо оптимізації роботи працівників готелю

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

ДОДАТКИ




НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: