перейти на сайт>>

Оцінка конкурентного середовища підприємства (на прикладі ТОВ «Леруа Мерлен Україна)

ID роботи: 9176
Тип роботи:
Об'єм: 42 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ  1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ   КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТА  КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА

1.1. Поняття конкурентоспроможності та конкурентного середовища

1.2. Методи аналізу конкурентного середовища

1.3. Оцінка конкуренції на ринку будівельних матеріалів

РОЗДІЛ  2.  АНАЛІЗ  ГОСПОДАРСЬКОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ   МЕРЕЖІ БУДІВЕЛЬНИХ ГІПЕРМАРКЕТІВ LEROY MERLIN

2.1. Характеристика мережі будівельних гіпермаркетів Leroy Merlin

2.2. Аналіз господарської діяльності мережі будівельних гіпермаркетів Leroy Merlin в Україні

2.3. Аналіз конкурентного середовища мережі будівельних гіпермаркетів Leroy Merlin в Україні

РОЗДІЛ  3. РЕКОМЕНДАЦІЇ  ЩОДО  ПІДВИЩЕННЯ  КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ  ТОВ «ЛЕРУА МЕРЛЕН  УКРАЇНА»

3.1. Розробка пропозицій щодо підвищення конкурентного статусу ТОВ «Леруа Мерлен»

3.1. Обґрунтування можливої стратегії підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Леруа Мерлен Україна»

ВИСНОВКИ

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

ДОДАТКИ



Висновок:

Після проведеного дослідження нами сформовані рекомендації по підвищенню конкурентоспроможності компанії Леруа Мерлен. В загальному, компанія міцно «стоїть на ногах», та для досягнення успіху варто постійно моніторити ринок та проводити модернізацію своєї діяльності та ставлення до клієнта. Сучасний клієнт  хоче європейської якості товарів, широкого асортименту основних та додаткових послуг, а також заплатити за це все порівняно невеликі кошти.

Мережі будівельних гіпермаркетів Леруа Мерлен варто розробити багато заходів для стимулювання збуту товару, які складаються з різноманітних акцій, сезонних знижок, а також можливо і подарункових сертифікатів. Загальною метою компанії є забезпечення мешканців України широким асортиментом якісних і доступних товарів, заощадження часу клієнта за допомогою зручної технології обслуговування та надання повного спектра товарів і послуг під одним дахом. Кожний новий маркет має бути більш вдосконалений ніж попередній.

Аналіз фінансового стану і господарської діяльності ТОВ «Леруа Мерлен Україна» за період з 2013 року по 2015 рік показав, що  на даному підприємстві спостерігається зростання виручки від реалізації та отриманого прибутку. Проведений аналіз дозволяє дати позитивну оцінку результатам господарської діяльності, оскільки при значному рості виручки від продажу зростає ефективність використання більшості ресурсів підприємства, що в кінцевому рахунку веде до відносного зменшення витрат обігу торгового підприємства та зростання прибутку.

Щодо оцінки конкурентоспроможності ТОВ «Леруа Мерлен Україна», виявлено певне відставання від основних конкурентів на ринку. Така ситуація є наслідком того, що мережа Епіцентр є основними торговими центрами в Україні і має найбільше покриття по всіх території України і, відповідно, має вищу частку ринку.

Проте слід зазначити, що підприємство має великий досвід роботи на зарубіжних ринках та професійно вибудовує свою стратегію розвитку на ринку України. Слабкими сторонами є недостатня популярність на теренах України, низька впізнаваність бренду,

З метою розробки пропозицій щодо підвищення конкурентного статусу  було проведено дослідження конкурентного статусу підприємства серед постійних клієнтів. Після опитування та обробки результатів було побудовано графік іміджу підприємства, на якому видно, що в цілому імідж підприємства можна вважати сприятливим для споживачів, але деякі моменти треба коректувати та доповнювати та дещо змінювати. Рівень обслуговування клієнтів підприємства знаходиться біля області еталонних оцінок, але для того щоб підтримувати або підвищити рівень цього критерію треба направити увагу та зусилля на підвищення знань та навиків працівників у цієї області та рівень їх компетентності, тому що цей критерій отримав оцінку не набагато вище ніж рівень обслуговування.  Якість товару має оцінку яка нижче ніж еталонна. За цим напрямком треба працювати, тому що є конкуренти, які знають про цей факт та їх стратегія може бути направлена на еталонне значення цього критерію.

Також пропонуємо активно використовувати додаткові стимули клієнтури, наприклад проводити різні майстер-класи, запустити серію передач чи буклета, що присвячені тому, як зробити ремонт власними руками, на свята запрошувати професійних аніматорів, чи облаштувати невеличку дитячу кімнати, щоб батьки змогли спокійно придивитися до представлених товарів. Тобто ми пропонуємо зробити похід в гіпермаркет Леруа Мерлен подією, певним відпочинком, який буде поєднаний з потрібними покупками для усієї родини.

За даними інформаційно-аналітичного агентства ринку будматеріалів Personal Analytical Union (PAU), на даний момент магазини класу «зроби сам» пропускають до 15 тис. чоловік щоденно і кількість їх клієнтів постійно росте. За даними PAU, тільки за один квартал 2016 року, споживачі залишили в будівельних гіпермаркетах близько 4 млрд. дол. США. При цьому експерти ринку прогнозують, що навіть в умовах теперішньої економічної та політичної кризи в Україні, зростання в цьому сегменті продовжиться.  

У зв’язку з цим можемо запропонувати низку заходів щодо підвищення рівня конкурентоспроможності:

-  підвищення частки власних коштів в структурі капіталу підприємства;

-  збільшити обсяг реалізації до розрахованого рівня беззбитковості (на початкових етапах з подальшим підвищенням);

-  скоротити частку позикових коштів відносно власних;

-  збільшити обсяг рентабельних активів, за рахунок яких можна покрити короткострокові зобов’язання;

-  після досягнення точки беззбитковості реалізації досягти планових обсягів прибутку, тим самим підвищити показники рентабельності.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: