перейти на сайт>>

Аналіз стану і перспектив розвитку фірмової торгівлі в місті

ID роботи: 5555
Тип роботи:
Об'єм: 31 стор.
Вартiсть: 100 грн.


Змiст:

Вступ

1. Фірмова торгівля в України: поняття та особливості організації

1.1.Фірмові магазини  як одна з форм роздрібної торгівлі

1.2. Сутність, спеціалізація та завдання фірмової торгівлі

1.3. Переваги фірмової торгівлі

2. Оцінка ефективності фірмової торгівлі  ПАТ «Луганський м’ясокомбінат»

2.1.        Характеристика діяльності торгівельних підприємств м.Луганська

2.2. Особливості організації фірмової торгівлі ПАТ «Луганський м'ясокомбінат» (ТМ «Луганські делікатеси»)

2.3.Дослідження  формування оптимального асортименту та співвідношення ціна-якість у фірмовій мережі «Луганські делікатеси»

Висновок

Список використаних джерел



Висновок:

З переходом до ринкової економіки в сфері обігу виникають якісно нові формування, покликані забезпечувати доведення товарів від їх виробників до кінцевих споживачів. У сучасних умовах виробники вже не займаються доведенням виготовленої продукції до споживачів власними силами, а створюють досить складні організаційно-економічні та технологічно-транспортні системи дистрибуції товарів.

Отже, підприємство торгівлі є основною ланкою сфери обігу, яке має гос­подарську та юридичну самостійність, здійснює просування товарів від вироб­ника до споживача шляхом купівлі-продажу; вдосконалення цього процесу мо­же стати предметом подальшого дослідження.

У сучасних економічних умовах товаровиробники прагнуть відновити контроль над процесами просування продукції на ринок, зокрема – за допомогою самостійної торгівлі власною продукцією через т.зв. фірмову торгівлю (мережу фірмових магазинів, в асортименті яких, згідно з чинними нормативними актами, не менше ніж 75 % назв і не менше ніж 80 % роздрібного товарообороту мають становити товари власного виробництва).

З усього вищевикладеного можна зробити висновок про те, що протягом останнього часу фірмова торгівля набуває великого значення для всіх підп­риємств, як у процесі задоволення попиту споживачів, так і в ринковій транс­формації. Саме завдяки її досконалому розвитку та оптимальному розміщенню відбувається формування соціальної інфраструктури, де важливе значення має розташування підприємств торгівлі. Це розташування має враховувати не лише кількість та масштаби торговельних підприємств, а й зручність доступу до вка­заних об’єктів торгівлі.

 

 

Постійне оновлення і розширення асортименту продукції, що випускається, забезпечує її збут і конкурентоспроможність. А наявність мережі фірмових магазинів дозволяє ретельніше вивчати купівельний попит і оперативно вносити корективи як в ціновій, так і в асортиментній політиці.

Спираючись на виділені чинники купівельного попиту, можна надати такі рекомендації ПАТ «Луганський м’ясокомбінат» (торгова марка «Луганські делікатеси»):

проводити постійний збір, аналіз інформації щодо поведінки споживачів та покупців м’ясної продукції;

мати чітке уявлення про ціновий сегмент, на який підприємство орієнтує свої вироби;

продовжувати роботу з контролю якості виробів.

З огляду на зростаючу популярність здорового харчування слід приділити увагу розробці виробів з оздоровчими властивостями.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: