перейти на сайт>>

Порівняльний аналіз ефективності комерційної діяльності торгових підприємстві різних форм власності

ID роботи: 5553
Тип роботи:
Об'єм: 30 стор.
Вартiсть: 120 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Організаційно-правові форми діяльності торгівельних підприємств в умовах ринкових відносин

1.1. Види торговельних підприємств за законодавством України

1.2. Характеристика форм власності підприємств роздрібної торгівлі

1.3. Класифікація підприємств роздрібної торгівлі за структурою

Розділ ІІ. Порівняльна характеристика  підприємств роздрібної торгівлі різних форм власності

2.1. Аналіз основних тенденцій розвитку торгівельної мережі

2.2. Порівняльний аналіз ефективності діяльності торгівельних підприємств за кількісними показниками

2.3. Порівняння якісних характеристик процесу обслуговування торгівельних підприємств різних форм власності

Висновки

Використана література



Висновок:

Торгівля як галузь народного господарства покликана здійснювати рух товарів від виробника до споживача, а також деякі операції по їх доробці, зберіганню, розфасуванню, упаку­ванню і т. д. Доведення товарів до кінцевого споживача завер­шується в роздрібній торгівлі, що представляла в дореформеній економіці сукупність магазинів, об’єднаних у торги, трести, орси, продпостачі та інші об’єднання з продажу продовольчих і непродовольчих товарів, торгові центри і комплекси. В ній дія­ли самостійно також окремі великі магазини. Для здійснення цих основних (і багатьох додаткових) функцій суб’єкти, які діють у торговому обороті, наділялися пра­вами юридичних осіб.

У курсовій роботі був проведений порівняльний аналіз ефективності діяльності торгівельних підприємств різних форм власності – ВАТ, ТОВ та ПП.

Головним напрямком забезпечення ефективності діяльності торгівельних підприємств у проведеному аналізі виступають наступні фактори: утримання частки ринку, оновлення та розширення асортименту, забезпечення ресурсного потенціалу для досягнення поставлених цілей, підвищення якості продукції.

В результаті дослідження виявлено, що оцінку ефективності діяльності торгівельних підприємств доцільно проводити за такими факторами: частка ринку, рентабельність підприємства, темп росту собівартості, темп росту обсягу реалізації, темп росту фонду оплати праці, темп росту чистого прибутку. Оскільки вони найбільш впливають на силу конкурентної позиції підприємства у відповідній галузі.

Проведений аналіз показав, що найбільш ефективною є діяльність торгівельного підприємства «Супермаркет «Абсолют», яка характеризується організаційно-правовою формою у вигляді ВАТ та значними обсягами діяльності. Найменш ефективною виявилася діяльність підприємства, що засновано на приватній власності (магазин «24 години») та має можливостей для формування великого асортименту та проведення ефективної рекламної компанії.

Всі три підприємства функціонують в одному секторі регіонального споживчого ринку – ринкової реалізації товарів споживчого призначення (в основному продовольчої групи). Перші два підприємства по здійснюваним видам економічної діяльності більш диверсифіковані, ніж магазин «24 години», частково займаються наданням супутніх торгівлі послуг, що впливає на склад витрат. На відміну від них, магазин «24 години» є «чисто торговим» підприємством, тобто виконує в основному посередницьку функцію по просуванню продовольчих товарів від виробника до споживача.

Масштаби діяльності підприємств, обраних для аналітичного дослідження, також мають певні відмінності. Перевагою супермаркету «Абсолют»  є  те, що  засновник торгової мережі – ВАТ ВКФ «Ліа-ЛТД» здійснює оптову реалізацію товарів не тільки на території регіонального ринку Луганської області, але і за його межами, в інших регіонах, аж до споживчого ринку м. Києва, торгова марка підприємства «А-1» отримала визнання покупців, сформувала у них стійку споживчу прихильність. Масштаби діяльності магазину «Мегаром» обмежені територією (в основному магазин орієнтується на мешканців сусідніх будинків). За підсумками розрахунку показника комплексної рейтингової оцінки розподіл торгових підприємств змінюється, з переходом лідируючих позицій по темповим показниками економічної динаміки від магазину «4 години» до супермаркету «Абсолют».

Це свідчить про те, що результати аналітичних досліджень залежать від вибору методики, кількість і склад показників якої є визначальними для формулювання висновку про темпи економічної динаміки та фактори, їх обумовлюють.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: