перейти на сайт>>

Географія морських та річкових круїзів

ID роботи: 7751
Тип роботи:
Об'єм: 45 стор.
Вартiсть: 50 грн.


Змiст:

ВСТУП

РОЗДІЛ 1. КРУЇЗНИЙ ТУРИЗМ ЯК ВИД ТРАНСПОРТНОГО ТУРИЗМУ: ПОНЯТТЯ ТА ОСОБЛИВОСТІ

1.1. Історичні аспекти формування галузі круїзного туризм

1.2. Класифікація круїзного туризму

1.2. Специфічні особливості круїзного туризму

РОЗДІЛ 2. СУЧАСНА ГЕОГРАФІЯ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ

2.1. Передумови формування регіонів круїзного туризму

2.2. Характеристика основних регіонів круїзного туризму на початку ХХІ ст.

2.3. Сегментування глобального круїзного ринку

РОЗДІЛ 3. ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ТА ПЕРСПЕКТІВ  РОЗВИТКУ КРУЇЗНОГО ТУРИЗМУ У СВІТІ

3.1. Тенденції розвитку круїзного туризму на сучасному етапі

3.2. Географія основних туристичних потоків

3.3. Перспективи розвитку круїзного туризму

ВИСНОВОК

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ



Висновок:

У останні десятиліття круїзні подорожі входять в десятку провідних трендів світового ринку туризму. Підвищення ролі круїзного судноплавства з кінця минулого століття, дослідники пов`язують з концентрацією інвестиційних ресурсів в будівництві лайнерів з підвищеною пасажиромісткістю. Інтенсивність розвитку глобального круїзного ринку, який формується на основі збільшення пасажиромісткості судів нового покоління і структуризації послуг провідними світовими операторами, примушує фахівців підсилити увагу до сучасних проблем розвитку круїзного бізнесу.

Круїзи являють собою не просто різновид пасажирського перевезення водними видами транспорту, а специфічний, складний за складом і високотехнологічний вид туристського продукту, що володіє унікальними споживчими властивостями, які, в свою чергу, обумовлюють особливості підприємницької діяльності щодо його створення, а також функціонування круїзного ринку в цілому.

Залежно від видів водойм круїзи умовно можна розділити на річкові, озерні, морські та океанічні.

Слід зазначити, що морські подорожі мали епохальне значення для людства - ознаменували нову еру в географічному дослідженні Землі, дали поштовх для епохи Великих географічних відкриттів, для розвитку багатьох областей природознавства, сприяли інтенсифікації світової торгівлі. Початок морського туризму відноситься до середини XIX століття, коли лінійні пасажирські компанії почали шукати шляхи використання пасажирських суден у період міжсезоння в лінійних перевезеннях. «Джерелом» пасажирів для трансатлантичних ліній була європейська еміграція: за період з 1846 по 1940 рр. на американський континент із Європи емігрували близько 60 млн. осіб, з яких близько 36 млн. виїхали в США.

Аналізуючи передумови формування галузі круїзного туризму у сучасному світі слід зазначити, що головним фактором розвитку даної галузі є  наявність певних базових елементів, таких як: природні ресурси, що формують первинний потенціал круїзного сектора і забезпечують його початковий розвиток; і капіталу як виробленого працею людини ресурсу, що складається з основного та оборотного капіталів, власних і позикових джерел фінансування. Саме приріст капіталу створює можливість для розвитку круїзного бізнесу і пов`язаної з ним підприємницької діяльності.

Сьогодні основними регіонами круїзного бізнесу традиційно вважаються Середземномор`я, Карибський басейн, Балтійське море (поро­мні переправи).

Головною перевагою Карибського басейну є те, що круїзи можна проводити круглий рік. Тривалість круїзних маршрутів коливається від 3 днів до 2 тижнів. Класичні морські круїзи - це Середземне море. Круїзні маршрути охоплюють відразу декілька європейських країн - Іспанія, Франція, Італія, Греція - і країн Північної Африки - Марокко, Туніс, Єгипет. Великою популярністю користуються круїзи уздовж берегів Британії, Скандинавії та  Росії. Однак географія морських і річкових круїзів розширюється щороку, охоплюючи зараз практично всі регіони зе­мної кулі (навіть Антарктиду і Арктику).

В останні декілька років сталі популярні круїзні маршрути до берегів Антарктиди і до Північного полюса. «Льодові» круїзи здійснюються круглий рік: влітку маршрути пролягають в Арктику, взимку основний напрям - Антарктида. Деякі круїзні компанії організовують кругосвітні подорожі тривалістю більше 120-140 днів. Останнім часом велику популярність отримали круїзи на поромах як різновид морських круїзів. В основному із за їх короткостроковості і економічності [5, с. 17].

Річковий круїзний туризм найбільшою мірою розвинений в європейських країнах (Франція, Німеччина, Румунія, Угорщина, Італія). Провідні круїзні річки світу: Сена; Луара, Ельба, Рейн, Дунай, Янцзи, Волга, Єнісей, Амазонка; Нил; Міссісіпі; Міссурі. Найбільш популярні круїзні маршрути по Луарі, Рейну, Роне, Сене, Ельбі. Судна, вживані на річкових маршрутах в Європі, відносяться до преміум класу. Голландська круїзна компанія Sea Cloud експлуатує два річкові круїзні судна класу «люкс».

Сьогодні спостерігається значна кореляція між кру­їзними лініями та популярними туристичними напрямка­ми, що говорить про освоєння круїзними операторами в першу чергу тих напрямів призначення, які є сформовани­ми туристичними дестинаціями, привабливими для турис­та - сучасні продукти та преміум-сегмент. Водночас, можна говорити і про освоєння нових дестинацій для зменшення перенавантаження на рекреаційні території та формування нових конкурентних переваг за рахунок мобільності кру­їзних суден - люкс-сегмент та спеціальні продукти. Порів­няння зазначених груп сегментів ускладнюється значною диференціацією продукту.

Дослідження свідчать, що обсяг світового круїзного ринку подвоюється кожні 10 років і відповідає річному темпу зростання в межах 7%.

На сьогоднішній день у світі налічується понад 150 морських круїзних компаній - грецьких, італійських, іспанських, амери­канських, данських, норвезьких. Останнім часом спостерігається тенденція до об`єднання компаній, що здійснюють круїз­ні подорожі. Наразі 70% пасажиромісткості всього круїзного флоту світу забезпечують 3 найбільших круїзні холдинги,

Аналіз сегментів міжнародного круїзного ринку показує, що основними споживачами послуг, - біля 11 млн туристів - є північноамериканці, за ними слідують, приблизно 5,5 млн - туристи з Європи.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: