перейти на сайт>>

Порівняльна характеристика основних теорій мотивації та особливості їх реалізації у практиці вітчизняного управління (на прикладі ТОВ «Альянс»)

ID роботи: 9599
Тип роботи:
Об'єм: 80 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

ВСТУП.. 3

 

РОЗДІЛ 1. ЕКОНОМІЧНА  СУТНІСТЬ  ТА РОЛЬ   МОТИВАЦІЇ В ПІДВИЩЕННІ РОЗВИТКУ ОРГАНІЗАЦІЇ 6

1.1. Мотивація персоналу: сутність та значення. 6

1.2. Характеристика основних теорій мотивацій персоналу 9

1.3. Економічна і соціальна ефективність мотивації 14

 

РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ  ЕФЕКТИВНОСТІ  СИСТЕМИ  МОТИВАЦІЇ ТОВ «АЛЬЯНС»  20

2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Альянс» 20

2.2. Аналіз макро- та мікросередовища ТОВ «Альянс». 27

2.3. Аналіз ефективності  механізму  мотивації  працівників ТОВ «Альянс»»  39

 

РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ  УДОСКОНАЛЕННЯ  МЕХАНІЗМУ  ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПРАЦІВНИКІВ  ТОВ «АЛЬЯНС». 54

3.1.Основні положення вдосконалення системи оплати праці персоналу.54

3.2.Формування ефективності матервальної мотивації персоналу товариства………………………………………………………………………..58

3.3. Напрями вдосконалення системи матеріального стимулювання працівників товариства………………………………………………………….66

 

ВИСНОВКИ  ТА  ПРОПОЗИЦІЇ 73

 

СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.. 77

 

ДОДАТКИ 80

 

 

 

 

 

 



Висновок:

Джерелом матеріального життя суспільства є природні ресурси, навколишнє середовище, а умовою їх мобілізації і пристосування для споживання є праця. У свою чергу праця виступає як цілеспрямована діяльність людини зі створення матеріальних і духовних благ для задоволення як особистих потреб окремих людей, так і потреб усього суспільства. Чим вище якість праці, тим вище і її продуктивність. Ось чому рівень і повнота матеріального життя суспільства залежить не тільки і не скільки від природних ресурсів, скільки від якості, тобто від результативності праці.

Мотивація праці - це, перш за все, зовнішнє спонукання, елемент трудової ситуації, який впливає на поведінку людини в сфері праці, матеріальна оболонка мотивації персоналу. Разом з тим воно несе в собі і нематеріальне навантаження, яке дозволяє робітникам реалізувати себе як особистість та як працівник одночасно. У відповідності з цим виділяють матеріальне та нематеріальне стимулювання праці.

Ефективність проведених заходів з мотивації персоналу визначається шляхом оцінювання, тобто цілеспрямованого порівняння певних характеристик (професійно-кваліфікаційного рівня, ділових якостей, результатів праці) працівників з відповідними параметрами, вимогами, еталонами.

Для дослідження основних методів та принципів мотивації продуктивності праці, які застосовуються на практиці, нами було обрано товариство «Альянс».

Товариство  «Альянс» до кінця 2014 року наростила обсяги реалізації на 205,3 тис. грн. або на 19,63% (з 1045,8 тис. грн. до 1251,1 тис. грн.). Позитивна тенденція продовжилась і в 2015 році, коли збільшення зафіксовано на рівні 168,3 тис. грн. або на 13,45% (з 1251,1 тис. грн. до 1419,4 тис. грн.). Хоча, як показує проведений аналіз, деякою мірою цьому процесу сприяє цінова політика підприємства. Відповідно, чистий дохід у 2014 році зріс на 171,1 тис. грн. або на 19,63% (з 871,5 тис. грн. до 1042,6 тис. грн.), у 2015 році - на 140,2 тис. грн. або 13,45% (з 1042,6 тис. грн. до 1182,8 тис. грн.).

За останні роки товариство стало приділяти проблемі підвищення продуктивності праці та визначенню рівня мотивації трудової поведінки як запоруки підвищення цієї продуктивності праці, все більше уваги. Причин цьому декілька.

По-перше, повністю вичерпали себе старі адміністративні форми мотивації, і це змусило шукати нові прийоми і методи роботи з людьми.

По-друге, перехід на госпрозрахунок і самоокупність змусили шукати нові резерви. У цих умовах товариство звернуло увагу на ефективне використання не тільки матеріальних, а й «людських ресурсів» як важливого фактору підвищення рівня продуктивності праці.

По-третє, в країні формується ринок праці. Тому у товариства з’явилась можливість відбору, необхідність в пошуку кваліфікованих кадрів, їх оцінці та інші підходи до управління персоналом.

По-четверте, суттєво поліпшилась наукова і методична база роботи з персоналом. Опубліковано багато наукових робіт, які дозволяють товариству підняти ефективність роботи з персоналом на новий рівень.

По-п’яте, протягом багатьох років товариство накопичувало позитивний досвід роботи з персоналом, що вселяє оптимізм і надію на суттєвий прогрес в справі використання «людських ресурсів».

Досвід засвідчив, що від однобічного зовнішнього примусу до праці треба переходити до загальнодержавної системи стимулювання, яка б максимально відповідала здібностям, потребам та інтересам працівників.

Україна перебуває в стані повної невизначеності у всьому. Тому, виникло деяке побоювання будь-яких можливих негативів, у зв’язку з чим багато споживачів будівельного ринку зайняли позицію очікування.

 

Узагальнююча таблиця виявлених проблем в діяльності товариства «Альянс» і пропозиції щодо їх вирішення

Проблеми

Пропозиції

Невисокий рівень продуктивності праці як управлінського персоналу, так і технічно-операційного персоналу, за якого товариство має втрати з товарообігу

Невисокий рівень рентабельність продажів, зумовлений незапланованими простоями

Проблеми вирішення аспектів кар’єрного зростання, якого дуже потребують працівники

Одноманітність завдань, функцій працівників

Розробити та впровадити нову тарифну сітку на підставі окладної матриці:

багатоступенева оплата праці;

надбавки за вислугу років;

доплати за інтенсивність праці;

доплати за кваліфікацію;

доплати особам основної компетенції в розмірі коефіцієнта 0,5;

винагорода за кінцеві результати;

матеріальні допомоги.

Удосконалення системи планування чисельності працівників товариства

 Розробка системи внітрушньо-фірмового просування та переміщення шляхом не набору на вільні посади керівного складу, а пошуку власних резервів людських ресурсів

Введення системи ковзного графіка роботи:

надання додаткового вільного часу;

перерозподіл вільного часу

Преміювання часом, коли за певні досягнення надаються додаткові вихідні дні.

Введення плати за будь-яку раціоналізаторську пропозицію

Проведення щорічних конкурсів професійної майстерності

Впровадження системи неформального спілкування в колективі з нагоди свят, днів народжень працівників тощо

 

 

Будівельні компанії, які не змогли продати те, що побудували, призупинили чергове будівництво. Компанії, що виробляють будматеріали, не змогли збути власну продукцію і також призупинили виробництво.

Обвал національної валюти і зростання цін на енергоресурси, неминуче призведуть до подальшого зростання цін на будівельні матеріали. За різними оцінками, собівартість виробництва будівельних матеріалів в 2015 році може збільшитися на 40 %. До чого це призведе, пояснювати не потрібно. Однак в цій ситуації можуть знайтися свої позитивні сторони. Одночасно з падінням обсягів можна очікувати посилення конкуренція на будівельному ринку і посилення вимог до якості будівельних робіт. На ринку залишаться лише ті компанії, які можуть гарантувати швидку і якісну роботу на світовому рівні

Отже, на сьогоднішній день ринок будівельних матеріалів в Україні має такі основні проблеми:втрата таких великих внутрішніх виробників та постачальників будівельної сировини та матеріалів, як товариства Донбасу, які знаходяться у зоні АТО та виробників з АР Крим; стан економіки в країні призвів до відтоку інвестицій у всі галузі, у тому числі у галузь будівництва та будівельних матеріалів; зростання ціни на енергоносії призводить по збільшення собівартості будівельних матеріалів, при зменшенні попиту загалом по країні, падіння курсу гривні на міжнародному ринку значно збільшило вартість імпортованих матеріалів; основними споживачами ринку будівельних матеріалів є будівельні товариства, що займаються будівлею житлових та нежитлових будинків, приміщень, споруд та ін. Зменшення платоспроможності як населення так і більшості підприємств та організацій країни призвели до значного падіння попиту на продукцію будівництва.

Основними шляхами покращення та вдосконалення ситуації на ринку є: підтримка національного виробника будівельних матеріалів з боку держави з ціллю зменшення імпорту, пошук нових ринків збуту, розробка маркетингових стратегій розвитку галузі, використання сучасних технологічних методів видобутку та виробництва буд. матеріалів.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: