перейти на сайт>>

Розвиток конструктивного мислення старших дошкільників на заняттях з математики

ID роботи: 6537
Тип роботи:
Об'єм: 35 стор.
Вартiсть: 70 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретичні основи розвитку конструктивного мислення старших дошкільників на заняттях з математики

1.1. Історичний огляд проблеми розвитку конструктивного мислення старших дошкільників на заняттях з математики

1.2. Підходи до розвитку конструктивного мислення старших дошкільників на заняттях з математики на сучасному етапі

1.3. Ключові поняття теми «Розвиток конструктивного мислення старших дошкільників на заняттях з математики на сучасному етапі»

Розділ 2. Практичні матеріали щодо розвитку конструктивного мислення старших дошкільників на заняттях з математики на сучасному етапі

Висновки

Список використаної літератури

Додатки



Висновок:

Таким чином, аналіз психолого-педагогічної літератури показав, що у процесі конструювання в дошкільників розвивається вміння планувати свою роботу, керуватись розробленим планом і досягати певного результату, а це – важливий чинник формування навчальної діяльності. Розвивається і мовлення дітей, яке виконує спрямовуючу й регулюючу роль у діяльності. Діти вчаться послідовно розповідати про хід роботи, формулювати свої думки.

Самостійна будівельно-ігрова діяльність сприяє закріпленню набутих на заняттях умінь і навичок, вирішенню нових конструкційних завдань, що вимагають ініціативи та винахідливості. Якщо на заняттях діти оволодівають лише найтиповішими прийомами роботи, то у грі вони удосконалюють, перебудовують, доповнюють різними деталями одну й ту саму споруду протягом багатьох днів. Створені у грі конструкції можуть бути значно складнішими, ніж виготовлені на занятті. Під час гри найяскравіше виявляються індивідуальні особливості, інтереси, нахили, знання, уявлення дитини, вона самостійно обирає тему будови, придумує нові споруди, розв’язує конструкційні завдання.

У процесі конструювання в дітей дошкільного віку розвивається вміння планувати свою роботу, керуватись розробленим планом і досягати певного результату, а це – важливий чинник формування навчальної діяльності. Важливо зазначити, що процес конструювання у дітей старшого дошкільного віку має бути самостійним і творчим. У цьому віці діти можуть створювати складні конструкції за заданими умовами та за власним задумом. Діти здатні обирати не лише тему, матеріали, але й відповідні способи конструювання.

Розвиток розумової діяльності дошкільників зазвичай здійснюється в процесі гри, проте гра при цьому має бути спрямована на розвиток певних мисленнєвих дій. Гра є провідною діяльністю дошкільняти не тому, що займає найбільше вільного від сну часу в його житті, а тому, що зумовлює найважливіші зміни у психічних процесах і психічних особливостях його особистості. В ній виникають і диференціюються нові види діяльності, зокрема учіння (цілеспрямований процес засвоєння знань, оволодіння уміннями й навичками), яке готує перехід дитини до наступної стадії розвитку – етапу молодшого шкільного віку.

Важливо надавати дітям можливість використовувати будівельний матеріал набором, а не обмеженою кількістю, що сприятиме розвитку самостійності мислення та конструктивних навичок.

Вищезазначене дає підстави стверджувати, що конструктивна діяльність забезпечує необхідні умови для формування першооснов пізнавальної самостійності в дітей старшого дошкільного віку. 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: