перейти на сайт>>

ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ НА ПІДПРИЄМСТВІ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА

ID роботи: 6535
Тип роботи:
Об'єм: 34 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Аналіз діяльності закладу ресторанного господарства «Пернік»

1.1. Характеристика підприємства «Пернік»

1.2.Аналіз організаційної структури підприємства

Висновки до розділу 1

Розділ 2 Удосконалення організаційної структури закладу ресторанного господарства «Пернік»

2.1 Розробка рекомендацій щодо вдосконалення організаційної структури закладу

Висновки до розділу 2

Висновки

Список використаних джерел



Висновок:

Метою даної роботи було вивчення, аналіз та вдосконалення організаційної структури управління ресторану ресторані «Пернік».

У практичній частині роботи проведено аналіз управління ресторану «Пернік».

Під час аналізу діяльності ресторану було з’ясовано, що   ресторан  «Пернік» є рестораном сучасної кухні. Стильний інтер’єр, виконаний у стилі «кантрі», чудова кухня в сучасній подачі, низькі ціни і бездоганне обслуговування роблять його конкурентоспроможним закладом ресторанного господарства.

В ході аналізу, було виявлено, що в ресторані  «Пернік»діє лінійно-функціональна організаційна структура з деякими рисами адаптивного типу структур. У даній структурі були детально розглянуті підпорядкованість і підпорядкованість всіх її функціональних одиниць.

Проведений аналіз існуючої організаційної структура управління свідчить про те, що вона представлена ​​менеджерами вищої середньої та нижчої ланки, а так само обслуговуючим персоналом. Аналіз організаційної структури, а так само функціональних взаємозв’язків показав, що в організації висока концентрація відповідальності у менеджера вищої ланки – адміністратора залу, щоо є негативним фактором, а саме: займає велику кількість часу на прийняття управлінських рішень, що стосуються саме стратегічного розвитку ресторану. Значна кількість часу йде на обробку наданої інформації від підрозділів, а так само на координацію їх діяльності; прорахунок ситуації на ринку ресторанних послуг, все це служить прийняттям неякісних рішень на тлі жорсткої конкуренції на даному сегменті ринку.

Далі, по ходу дослідження, була проведена диференціація функціональних обов’язків всіх співробітників підприємства.

У результаті аналізу було виявлено, що досліджувана організаційна структура має ряд недоліків. Для їх усунення було вироблено перерозподіл обов’язків, яке дозволило провести серйозну структурну реорганізацію.

У рекомендаційні частині розроблено заходи щодо підвищення ефективності управління закладом ресторанного господарства.

Організаційна структура підприємства  – явище досить складне. Щоб відповідати завданням бізнесу, вона повинна поєднувати в собі різні за своєю природою фактори – цілі і стратегії організації, особливості технологічних процесів, кваліфікацію персоналу і навіть життєві погляди керівництва і взаємини в колективі. У зв’язку з цим не існує єдиної теорії щодо оптимізації структури компанії, застосовної на практиці.

Для підприємств харчування в нових умовах господарювання, коли підприємства повинні бути орієнтовані на споживача, потрібні якісні зміни структури підприємств.

Вибір організаційної структури управління, що найбільшою мірою відповідає цілям підприємства і враховує конкретні умови діяльності, здійснюється на основі ретельного аналізу всіх факторів, що роблять на неї вплив, оцінки переваг і недоліків різних типів організаційних структур.

Організаційна структура виражає форму розподілу і кооперації праці в сфері управління і робить активний вплив на процес функціонування підприємства. Чим досконаліше структура управління, тим ефективніший вплив на об’єкт управління і вище результативність роботи підприємства.

У процесі рамках удосконалення організаційної структури ресторану «Пернік» було запропоновано ряд заході та змін, спрямованих на виключення дублювання, скорочення витрат на оплату праці, удосконалення технологічного процесу. Зокрема, запропоновано перевести шеф-кухаря у підпорядкування керуючого рестораном, що дозволить зменшити навантаження на адміністратора залу, скоротити посади бухгалтера, касира та охоронців, ввести посаду маркетолога та хостес.

Відмічається, що така реструктуризації структура управління ресторану «Пернік» стала більшою мірою задовольняти принципам раціональної організаційної структури: ясність, економічність, відповідність умовам функціонування, гнучкість.

Проведені розрахунки показали, що  економічний ефект від реорганізації структури управління рестораном «Пернік»  складатиме: 1300 грн. щомісячно, або  15,6 тис.грн. у рік.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: