перейти на сайт>>

Формування у дітей дошкільного віку поняття про рід і родовід

ID роботи: 5688
Тип роботи:
Об'єм: 28 стор.
Вартiсть: 90 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ І. Теоретичні аспекти  проблеми формування поняття про рід і родовід у дітей дошкільного віку

1.1. Формування поняття про рід і родовід у системі патріотичного виховання дошкільників

1.2. Передумови формування та розвитку уявлень про рід і родовід у дошкільному віці

1.3. Організація педагогічної роботи з формування у дошкільників понять про рід і родовід

Розділ ІІ. Формування уявлень дітей дошкільного віку про сім’ю, рід, родовід, сімейні та родинні стосунки

2.1. Дослідження рівня сформованості понять про рід і родовід у дошкільників

2.2 Методологія формування у дошкільників поняття  про  рід та родовід

2.3. Аналіз ефективності програми з формування у дошкільників поняття  про  рід та родовід

Висновок

Література

Додатки



Висновок:

Сім'я – перший колектив у житті дитини, має на нього безперервно формуючий вплив. Батьки – самі близькі для дитини люди, велике значення має їх любов і авторитет.

На  переконання вчених сім'я – одна з найбільших цінностей, створених людством за всю історію свого існування. Уявлення про природу, людину, суспільство, родину, її членів, сімейного родоводу, домашніх справах визначають значимість того зразка сім'ї, який спочатку формується у дитини. Дослідження багатьох педагогів та психологів свідчать про мізерною інформованості дітей про своїх близьких, про недостатній інтересі до почуттів, вчинків, діяльності членів своєї сім'ї.

Для формування у дітей уявлень про сім'ю необхідно освоїти комплекс методів і прийомів.  

Для формування інтересу дитини до понять роду та родоводу необхідно чітко визначити завдання, умови, методи, прийоми, форми проведення цієї роботи. Зміст інноваційних, комплексних і парціальних програм містять необхідну інформацію. Для  формування у дошкільника інтересу до своєї сім'ї, необхідно встановити міцний контакт між дорослим і дитиною, шанобливе ставлення один до одного.

Формуючи у дитини інтерес до своєї сім'ї, ми паралельно спонукаємо її до пізнання нового, невідомого, адже до сім'ї відносяться не тільки ті, хто в даний момент проживає з дитиною, але й більш далекі родичі, предки. 

На початковому етапі дослідження було виявлено, що більшість дошкільників мають середній рівень сформованості понять про рід і родові. Крім того, у 4 дітей були зафіксовані низькі результати. 

Заключна діагностика показала, що знання дітей про рід та родовід достатньо глибокі, систематизовані.

Діти оволоділи позитивними зразками поведінки, посилився їх інтерес своє ї родини, до людей, що їх оточують. Дана робота знайшла гарячий відгук з боку батьків. Дана  робота мала ще один позитивний результат: між батьками і дітьми встановилися міцні партнерські стосунки.

Таким чином, можна вважати, що мета даного проекту досягнута. Діти дізналися про минуле родини, цікавляться життям своїх прародичів. Вони мають уявлення про те, яку роль відіграє сім’я у житті кожної людини. Діти вчаться поважати працю рідних, у них є почуття гордості за вмілі руки своїх родичі. Дошкільнята ознайомилися з традиційними народними ремеслами своїх прародичів, мають уявлення про свою маленьку Батьківщину, знають національні символи, знайомі з усною народною творчістю свого краю.

 


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: