перейти на сайт>>

Ресурсний потенціал Житомирської області для розвитку гастрономічного туризму

ID роботи: 9790
Тип роботи:
Об'єм: 37 стор.
Вартiсть: 150 грн.


Змiст:

Вступ

Розділ 1. Теоретико-методологічні аспекти розвитку гастрономічного туризму в Житомирській області

1.1. Поняття та особливості гастрономічного туризму

1.2. Аналіз основних наукових праць з дослідження гастрономічного туризму

Розділ 2. Аналіз розвитку гастрономічного туризму Житомирської області на сучасному етапі

2.1. Оцінка туристично-рекреаційного потенціалу Житомирської області

2.2. Сучасний стан туристичної галузі Житомирської області

Розділ 3. Розробка пропозицій щодо розвитку гастрономічного туризму в Житомирській області

3.1 Перспективні центри розвитку гастрономічного туризму на території Житомирської області

3.2 Напрямки розвитку гастрономічного туризму в Житомирській області на сучасному етапі

Висновки та пропозиції

Список використаних джерел



Висновок:

Підводячи підсумки проведеного дослідження зазначимо, що гастрономічний туризм – це подорож з метою ознайомлення з особливостями національної кухні країни, виробництва та приготування продуктів і блюд. Це новий вид туризму, що має великі перспективи розвитку.

У 1998 році науковцями університету Bowling Green (США) вперше введено термін «кулінарний туризм», а у 2003 році була створена Міжнародна асоціація гастрономічного туризму, якій у 2012 р. запропоновано вживання терміну «гастрономічний туризм».

Відомо, що кулінарні традиції країни можуть багато сказати про темперамент, культуру і спосіб життя її народу. Подорожуючи гастрономічними маршрутами і пробуючи шедеври національної кухні, можна відкрити для себе світ з іншого боку. Їжа може розповісти про народ також багато, як і твори мистецтва і архітектури. Якщо знамениті твори – це авторство однієї людини, то кухня – це творчість цілого народу.

Мета гастрономічних турів: насолодитися місцевою рецептурою, яка століттями вбирала в себе традиції місцевих жителів і їх культуру приготування їжі. Гастрономічна подорож дозволяє скласти своє уявлення про ту чи іншу країну, відкрити таємницю духу народу, допомагає зрозуміти його менталітет.

Гастрономічний туризм привертає увагу, в першу чергу, справжніх гурманів, для яких хороша страва – щось більше, ніж просто їжа. По-друге, гастрономічні подорожі залучають бізнесменів, чий бізнес безпосередньо пов’язаний з приготуванням та вживанням їжі: ресторатори, сомельє, дегустатори, ресторанні критики. Ці люди відправляються в гастрономічні тури, щоб підвищити рівень професійних знань, дізнатися нове і набратися досвіду. Тим більше, що в програми багатьох гастрономічних подорожей входять майстер-класи від кращих шев-кухарів, які залюбки діляться секретами приготування того чи іншого блюда. І, нарешті, також маючи професійні цілі, відправляються в кулінарні подорожі представники туристичних компаній, що прагнуть розширити свій бізнес і почати продавати гастрономічні тури.

В останні роки гастрономія стала невід’ємною частиною знайомства з тією чи іншою територією, з її культурою та стилем життя.

Їжа і гастрономія можуть самі по собі можуть вважатися креативними індустріями, які стимулюють інновації, утягуючи споживача у спільну творчість, зміцнюючи зв’язок між глобальними і локальними культурами і створюючі легенди про їжу. Сьогодні багато інноваційних процесів, що відбуваються навколо їжі, гастрономії, ресторанного бізнесу та туризму, пов’язані з креативним туристичним досвідом, гастрономічними заходами, гастрономічними маршрутами і знайомством з новими кухнями.

Житомирська область досить приваблива для туристично-рекреаційної діяльності. У сфері туризму основну привабливість регіону складають історичні пам’ятки та природні умови, які відіграють значну роль у сприятливому розвитку багатьох видів сучасного туризму.

Перспективи розвитку гастрономічного туризму на території Житомирської області великі. Це визначається наявністю великої кількості різноманітних ресурсів, що сприяє можливостям розробки турів різного спрямування. Це можуть бути сільські тури з відвідуванням  домашніх господарств з проживанням на території сіл; міські – з екскурсіями по заводам, що включає в себе дегустації, а також кулінарні уроки, відвідування національних ресторанів і гастрономічних свят.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: