перейти на сайт>>

Розвиток особистості

ID роботи: 421
Тип роботи:
Об'єм: 44 стор.
Вартiсть: 40 грн.


Змiст:

Вступ
1. Теоретичні аспекти та особливості проведення психодіагностики
1.1. Поняття психодіагностики
1.2. Загальна характеристика психодіагностичних методик
1.3. Загальне уявлення про надійність, валідність і стандартизацію психодіагностичних тестів
2. Психодіагностика розвитку емоційно-волевої сфери особистості
2.1. Методологічна база та об’єкт дослідження
2.2. Характеристика результатів дослідження розвитку емоційно-вольової сфери
2.3. Основні напрями роботи по формуванню емоційно-вольової сфери в підлітковому віці
Висновок
Література
Додатки



Висновок:

Емоціями (афектами, душевними хвилюваннями) називають такі стани, як страх, гнів, туга, радість, любов, надія, смуток, огида, гордість і тому подібне Емоції виявляються в певних психічних переживаннях, кожному відомих по своєму досвіду, і в тілесних явищах. Як і відчуття, емоції мають позитивний і негативний плотський тон, пов'язані з відчуттям задоволення або незадоволення.

Воля – потреба в подоланні перешкод; свідома мобілізація особою своїх психічних і фізичних можливостей для подолання труднощів і перешкод, для здійснення цілеспрямованих дій і вчинків.

Емоції і воля є психологічними характеристиками особи і є її невід'ємною частиною. Поява емоцій починається в дитинстві і полягає в комплексі пожвавлення. Перший прояв волі пов'язаний з кризою одного року. У цей період у дитини виникають перші акти протесту, зіставлення себе іншим. У ранньому віці розвиток емоційно-вольової сфери залежить від характеру спілкування дитини з дорослими і однолітками для того віку характерні яскраві емоційні реакції, пов'язані з безпосередніми бажаннями дитини. Формування волі особливе яскраво виражається в кризі 3 років. Негативізм, упертість, норовистість, свавілля, норовливість, протест – бунт, знецінення вимог дорослого – основні показники цього процесу.

У дошкільному віці відбувається становлення основних особових механізмів і утворень. Розвиваються тісно зв'язані один з одним емоційна і мотиваційна сфери, формується самосвідомість. Вступ дитини до школи знаменує собою виникнення нових умов для його особового зростання. У цей період часу ведучої для дитини стає учбова діяльність і починають складатися багато ділових якостей дитини.

Остаточний розвиток емоційний – вольової сфери відбувається в підлітковому віці. У даному віці стабілізуються риси вдачі і основні форми міжособової поведінки. Головна межа, що виявляється в психології підлітка, - це вищий рівень самосвідомості.

В процесі дослідження були виділені особливості формування емоцій і волі. Головним чинником становлення особи є відчуття дорослості, як центральне новоутворення у підлітковому віці, на основі якого здійснюється розвиток самосвідомості, що виражається в критичності мислення, схильності до рефлексії, формування самоаналізу. Фізіологічно обумовлена підвищена збудливість, часта зміна настроїв, неврівноваженість і здійснення контролю над цими станами приводить до помітного розвитку вольових якостей. Успішне протікання провідної діяльності підліткового віку: інтимно-особове спілкування з однолітками і суспільно-корисна діяльність на основі цього спілкування, викликає потребу в самоствердженні, в діяльності, що має особовий сенс.

Експериментальне вивчення особливостей розвитку емоцій і волі, організоване в середній школі, дозволило виявити наступні особливості емоційно-вольової сфери підлітків:

У досліджуваних підлітків низька шкільна і соціальна тривожність. Це говорить про те, що емоційне становлення особи протікає природним чином. Також природним чином формуються відносини підлітків з оточенням і з самим собою. Виявлено, що на цій стадії розвитку воля потребує спеціального формування. Тому педагоги і батьки повинні приділяти особливу увагу процесу виховання підлітків.

Необхідно створювати наступні умови: організація суспільно-корисної діяльності підлітків, організація міжособового спілкування підлітків, визнання з боку дорослих. Також необхідна робота з батьками, щоб процес виховання відбувався не тільки в школі, але і удома.


НА САЙТІ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНА МОЖЛИВІСТЬ СКАЧУВАННЯ РОБІТ, ВОНИ ВИСИЛАЮТЬСЯ НА ЕЛЕКТРОННУ СКРИНЬКУ ПІСЛЯ ОПЛАТИ. Для того, щоб ознайомитись з оглядом цієї роботи у форматі відео, отримати звіт з перевірки на плагіат та іншу інформацію, звертайтесь за телефоном +380501022921 (Telegram, Viber, WhatsApp) або n0501022921@gmail.com

Замовити цю роботу за допомогою форми: